در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۵ کیلومتر بزرگراه در استان ایلام در حال احداث است

    طبق اولویت بندی صورت گرفته برنامه توسعه راه های استان به بزرگراه در محورهای ایلام – مهران ، حمیل – ایلام ، اندیمشک – دهلران – مهران ، ایلام – ایوان ، ایلام - دره شهر - پل دختر در حال اجر است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در سال های اخیر ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه در استان ایلام احداث شده و هم اکنون ۱۰۵ کیلومتر دیگر در دست اجرا است .

    کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این خصوص گفت : در حال حاضر مجموع بزرگراه های استان بیش از ۱۴۵ کیلومتر می باشد و هم اکنون نیز احداث ۱۰۵ کیلومتر پروژه بزرگراهی در دست اقدام است که با توجه به میزان اعتبارات ، اولویت بندی پروژه ها به نسبت میزان تردد کالا و مسافر ، میزان تأثیر در شبکه ترافیکی کشوری ، رفع نقاط پرحادثه ، ترانزیت کالا و مسافر و بخصوص ترافیک ویژه ایام ماه های محرم و صفر صورت گرفته است .

    وی خاطرنشان کرد : طبق اولویت بندی صورت گرفته برنامه توسعه راه های استان به بزرگراه در محورهای ایلام – مهران ، حمیل – ایلام ، اندیمشک – دهلران – مهران ، ایلام – ایوان ، ایلام - دره شهر - پل دختر در حال اجر است .

    وی خاطر نشان کرد : در صورت تأمین اعتبار به موقع انتظار می رود در شش ماهه نخست سال آینده ۵۰ کیلومتر از ۱۰۵ کیلومتر بزرگراه در دست اجرا به بهره برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    افتتاح کامل تونل کبیرکوه منوط به اجرای سیستم روشنایی و تهویه بوده که نیازمند تأمین اعتبار است و انتظار داریم وزیر کشور در این زمینه پیگیری لازم را در دستور کار قرار دهند تا در سفر آینده رئیس جمهوری به استان شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم ملی باشیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و وزیر راه و شهرسازی دستور تأمین اعتبار و درخواست اعمال ماده ۲۳ (قرار گرفتن طرح ها ...

    |

    نظرات کاربران