در حال بارگذاری ...

کاهش ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در استان خوزستان طی ۹ ماه سال جاری

برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، خودروهای سواری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش داده و اتوبوس‌های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت تردد می‌کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت : اعمال محدودیت سفر ناشی از شیوع کرونا موجب کاهش ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خوزستان شده ‌است .

فواد غزیعلی اظهار کرد : کل مسافر جابجا شده از طریق شرکت ‌های مسافربری استان در ۹ ماه امسال ۳۲۹ هزار و ۵۲۴ نفر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این کاهش شامل جابجایی مسافر درون و برون استانی می شود ، افزود : در مدت زمان یاد شده ۲۲۸ هزار و ۵۷۵ مسافر درون استانی با کاهش ۲۶ درصد و جابجایی ۱۰۰ هزار و ۹۴۹ مسافر برون استانی با کاهش ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است .      

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به انجام ۷۱ هزار و ۵۳۴ سفر توسط حمل و نقل عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون ، بیان کرد : این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی را نشان می دهد.     

غزیعلی با بیان اینکه به دلیل اعمال محدودیت تردد در بازه زمانی یاد شده ، فروش بلیط اینترنتی در استان با کاهش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود ، اظهار کرد : برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، خودروهای سواری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش داده و اتوبوس‌های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت تردد می‌کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست روسای پلیس راه و مدیران راهداری و حمل و نقل کل کشور اظهار کرد : تقریباً ...

|

نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن زاگرس از جابجایی بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر در راه آهن زاگرس خبر داد .

|

در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

|

نظرات کاربران