در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پروژه احداث جاده چشمه چاهی به سفیدخانی در نیمه اول سال آینده

    احداث این پروژه ۷ کیلومتری ، ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پروژه احداث جاده چشمه چاهی به سفیدخانی به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه در ۲ قطعه در حال احداث است .

    علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این زمینه گفت : در قطعه اول به طول ۲ کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پایان رسیده و بیش از ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است ، برای تکمیل این قطعه پیمانکار جدید انتخاب شده و مشغول فعالیت است ، قطعه دوم نیز به طول ۵ کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیرسازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد .

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به روند اجرای این طرح در صورت تأمین اعتبار شاهد بهره برداری از آن در نیمه اول سال آینده خواهیم بود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : احداث این پروژه ۷ کیلومتری ، ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت .




    مطالب مرتبط

    اساسا در حوزه حمل‌ونقل اعتبارات و حجم عملیات مربوط به رفع نقاط پرحادثه کاملا مجزا از احجام و اعتبارات عملیات روکش آسفالت جاده ها است و لذا نمی توان اعتبار مورد نیاز این دو موضوع را در کنار یکدیگر قرار داد یا مقایسه کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام - مهران از زیربار ترافیک رفتن قطعه رانشی به صورت استاندارد تا اربعین ...

    |

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    نظرات کاربران