در حال بارگذاری ...
  • تشدید نظارت‌های بهداشتی در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور

    اکنون عوامل وزارت بهداشت در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور مستقر هستند و یکی از شرایط پرواز به ایران نیز داشتن گواهی تست کووید ۱۹ است که مسافران می‌بایست به همراه خود داشته باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی از لغو پروازهای ایران – انگلیس به مدت دو هفته خبر داد و اظهار کرد که اکنون پذیرش مسافر از انگلیس به کشور ممنوع است .

    محمد اسلامی درباره لغو پروازهای ایران – انگلیس گفت : با توجه به شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس ، وزیر بهداشت از ما خواستند که اقدامات سختگیرانه‌‌ای در خصوص پروازهای بین دو کشور انجام دهیم .

    وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت مراقبت بیشتر از شیوع ویروس کرونای جهش یافته ، اظهار کرد : طی تعاملی که با وزیر بهداشت انجام شد، مقرر شد تا تمامی پروازهای ایران – انگلیس به مدت دو هفته تعلیق شوند . ضمن اینکه اکنون عوامل وزارت بهداشت در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور مستقر هستند و یکی از شرایط پرواز به ایران نیز داشتن گواهی تست کووید ۱۹ است که مسافران می‌بایست به همراه خود داشته باشند .

    اسلامی با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رفت‌وآمد مسافران در فرودگاه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است ، افزود : اکنون اگر پروازی نیز انجام شود ، به صورت یک طرفه خواهد بود و هواپیماها در برگشت مسافری به همراه نخواهند داشت .

    به گفته وی اکنون پذیرش مسافر از انگلیس در فرودگاه‌ها ممنوع است .




    نظرات کاربران