در حال بارگذاری ...
  • محور گناوه - جاده ساحلی تنها محور مسدود استان بوشهر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشایی چند محور مسدود این استان پس از فروکش کردن آب‌های سطحی و برطرف شدن ریزش‌ها ، توسط اکیپ‌های راهداری خبر داد .

    سیدحمیدرضا علم با اشاره به بارندگی شدید روز یکشنبه در مناطقی از این استان گفت : در برخی از مناطق استان در طول یک‌‌‌ساعت بیش از ۱۶۰ میلی‌متر باران بارید که به‌دنبال این بارش‌ها ، اکیپ‌های راهداری بلافاصله نسبت‌ به رسیدگی به محورهای جاده‌ای اقدام کردند .

    او محور برازجان - کازرون را از محورهای مسدودی خواند که به‌سرعت بازگشایی شده است و افزود : در بخش‌هایی از این محور از جمله محدوده "کنارتخته" شاهد ریزش‌های زیادی بودیم که با استقرار سه اکیپ راهداری در این منطقه و با مدیریت ترافیک ، این ریزش‌ها را به‌طور کامل پاکسازی کردیم .

    علم ادامه داد : آب‌های سطحی در چند نقطه از محور برازجان - گناوه نیز از روی محور عبور کرده بود که ما مجبور به مسدود کردن این محور شدیم تا سرریز آب کمتر شود . همچنین با رسیدن جریان آب‌های جنوب شهرستان کازرون به پل "کلل" برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای با هماهنگی مدیریت بحران استان ، این پل را روز گذشته به طور موقت بستیم که امروز این پل بازگشایی شد و تردد بر روی آن برقرار است .

    او عنوان کرد : دو محور دیلم - هندیجان و دیلم - بهبهان نیز که به‌‌دلیل جریان آب‌های سطحی ، روز گذشته با حضور عوامل راهداری به‌طور موقت مسدود بودند، امروز بازگشایی شدند .

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ، محور گناوه به جاده‌ ساحلی بوشهر را تنها محور مسدود این استان خواند و گفت : انسداد این محور نیز به‌دلیل جریان آب‌های سطحی بر روی نقاطی از این محور است و احتمال دارد با فروکش کردن آب‌های سطحی در ۲۴ ساعت آینده ، این محور نیز بازگشایی شود .

     




    مطالب مرتبط

    افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

    |

    مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

    |

    این اداره کل تلاش دارد مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، دوربرگردان تقاطع میمون‌دره را که در این محور واقع شده در دستور کار قرار دهد . بر این اساس پس از مطالعات و بررسی شرایط لازم ، تعریض محور به طول ۴.۵ کیلومتر در حال انجام است .

    |

    فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

    |

    تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

    |

    نظرات کاربران