در حال بارگذاری ...

محور گناوه - جاده ساحلی تنها محور مسدود استان بوشهر

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشایی چند محور مسدود این استان پس از فروکش کردن آب‌های سطحی و برطرف شدن ریزش‌ها ، توسط اکیپ‌های راهداری خبر داد .

سیدحمیدرضا علم با اشاره به بارندگی شدید روز یکشنبه در مناطقی از این استان گفت : در برخی از مناطق استان در طول یک‌‌‌ساعت بیش از ۱۶۰ میلی‌متر باران بارید که به‌دنبال این بارش‌ها ، اکیپ‌های راهداری بلافاصله نسبت‌ به رسیدگی به محورهای جاده‌ای اقدام کردند .

او محور برازجان - کازرون را از محورهای مسدودی خواند که به‌سرعت بازگشایی شده است و افزود : در بخش‌هایی از این محور از جمله محدوده "کنارتخته" شاهد ریزش‌های زیادی بودیم که با استقرار سه اکیپ راهداری در این منطقه و با مدیریت ترافیک ، این ریزش‌ها را به‌طور کامل پاکسازی کردیم .

علم ادامه داد : آب‌های سطحی در چند نقطه از محور برازجان - گناوه نیز از روی محور عبور کرده بود که ما مجبور به مسدود کردن این محور شدیم تا سرریز آب کمتر شود . همچنین با رسیدن جریان آب‌های جنوب شهرستان کازرون به پل "کلل" برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای با هماهنگی مدیریت بحران استان ، این پل را روز گذشته به طور موقت بستیم که امروز این پل بازگشایی شد و تردد بر روی آن برقرار است .

او عنوان کرد : دو محور دیلم - هندیجان و دیلم - بهبهان نیز که به‌‌دلیل جریان آب‌های سطحی ، روز گذشته با حضور عوامل راهداری به‌طور موقت مسدود بودند، امروز بازگشایی شدند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ، محور گناوه به جاده‌ ساحلی بوشهر را تنها محور مسدود این استان خواند و گفت : انسداد این محور نیز به‌دلیل جریان آب‌های سطحی بر روی نقاطی از این محور است و احتمال دارد با فروکش کردن آب‌های سطحی در ۲۴ ساعت آینده ، این محور نیز بازگشایی شود .

 




مطالب مرتبط

کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری ...

|

میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات با محوریت مسئولان بازرسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند . فعالیت میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ...

|

گذرگاه مرزی لطف‌آباد شهرستان درگز در ۹۰ کیلومتری جنوب عشق‌ آباد پایتخت ترکمنستان قرار دارد و فاصله این گمرک و پایانه مرزی با شهر درگز در شمال خراسان رضوی ۲۲ کیلومتر و با مشهد ۲۹۶ کیلومتر است .

|

نظرات کاربران