در حال بارگذاری ...
  • قدردانی کارگران کارخانجات تعمیرات لکوموتیو شهرستان بافق از مدیرعامل راه آهن

    برای ارتقاء بهره وری راه آهن و افزایش سهم حمل و نقل ریلی در کشور ، بایستی به بهره وری سرمایه انسانی توجه کنیم و به معیشت و شأن و‌منزلت همکارانمان حساس باشیم و البته مسئولیت ما در رسیدگی به وضعیت کارگران بیشتر است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دو تن از کارگران کارخانجات تعمیرات لکوموتیو شهرستان بافق به نمایندگی از سوی کارگران این کارخانجات ، در دیدار با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ، از تلاش های وی در جهت ایجاد آرامش و افزایش امنیت شغلی کارگران بخش خصوصی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق قدردانی کردند .

    در این دیدار ، نمایندگان کارگران کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق ، ضمن تشکر از مدیرعامل راه آهن و هیأت همراه جهت حضور و بازدید از مجموعه کارخانجات تعمیرات لکوموتیو شهرستان بافق و رسیدگی به وضع پرسنل و فعالیت های این مجموعه ، از تلاش و همت وی در راستای افزایش امنیت شغلی ، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران این حوزه و توسعه و پیشرفت کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق قدردانی کرده و اقدامات مدیرعامل راه‌آهن را موجب روحیه بخشی ، افزایش انگیزه و نشاط در انجام فعالیت‌های کارگران ذکر کردند‌ .

    بهمین مناسبت لوح تقدیری نیز از طرف کارگران بخش خصوصی کارخانجات تعمیر لکوموتیو بافق به مدیرعامل راه‌آهن تقدیم شد .

    مدیرعامل راه آهن نیز در این دیدار ، با بیان اینکه اعتقاد و باور قلبی مجموعه مدیریت راه آهن ، تکریم پرسنل و توجه به سرمایه انسانی خانواده بزرگ راه آهن است اظهار داشت : برای ارتقاء بهره وری راه آهن و افزایش سهم حمل و نقل ریلی در کشور ، بایستی به بهره وری سرمایه انسانی توجه کنیم و به معیشت و شأن و‌منزلت همکارانمان حساس باشیم و البته مسئولیت ما در رسیدگی به وضعیت کارگران بیشتر است .

    وی ادامه داد : اقداماتی در سطح شبکه ریلی برای افزایش خدمات معیشتی به کارکنان در دست اجراست و ان شاالله با کار و تلاش بیشتر و ایجاد رونق اقتصادی در خانواده بزرگ راه آهن ، شاهد شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر در این صنعت خواهیم بود . اجرای طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده است .

    وی برخورداری از پوشش بیمه مکمل و سایر امکاناتی که موجب آرامش و دلگرمی بیشتر همکاران عزیز در شرکت های همکار می شود را مورد تاکید قرار داد و گفت : همه باید با فعالیت بیشتر و کمک به افزایش سهم جابجایی بار و مسافر در شبکه ریلی ، زمینه سرعت بخشیدن در رسیدن به شرایط مطلوب را فراهم کنیم .

    در این دیدار ، معاون ناوگان و مدیرکل روابط عمومی راه آهن نیز حضور داشتند .

    کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق در کیلومتر ۸۷۰ راه آهن تهران - بندر عباس در مجاورت ایستگاه راه آهن بافق به وسعت ۸۵۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۲ احداث شده است .

    این مجموعه با حدود ۴۵۰ نفر نیروی شرکتی و ۴۵ نفر کارمند رسمی ، تعمیر و نگهداری دو نوع لکوموتیو GE و آلستوم را بر عهده دارد .




    مطالب مرتبط

    ادعای تشکیل کنسرسیوم ذیل وزارت راه و شهرسازی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران یک ادعای واهی است زیرا چنین امری به لحاظ قانونی اساساً امکان‌پذیر نیست به طوری که یک شرکت خصوصی زیر مجموعه یک بخش دولتی باشد .

    |

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    نظرات کاربران