در حال بارگذاری ...

برف‌روبی ۱۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محورهای فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محورها باز هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی و ۱۰ مورد ریزش برداری کوه در محورهای استان طی چند روز اخیر خبر داد .

فریبرز کرمی با اشاره به بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان داشتیم ، اظهار کرد : سه شهرستان پاوه ، سنقر و دالاهو درگیر برف بودند و در سایر شهرستانها نیز بارندگی شدید داشتیم . نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های استان در این مدت برف‌روبی شد که عمدتا در گردنه‌های برف‌گیر مانند پاوه به روانسر و همچنین "مله‌ماس" بوده است .

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محورهای فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محورها باز هستند .

کرمی همچنین از وقوع ۱۰ مورد ریزش کوه به دلیل بارش برف و باران در محورهای استان خصوصا در منطقه اورامانات خبر داد که ریزش برداری در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است .

وی از پای کار بودن ۷۵ نفر از نیروهای راهداری و ۲۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در این عملیات‌ها یاد کرد و ادامه داد : برای برف روبی جاده‌ها از ۷۰ تن شن و نمک نیز استفاده شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌های جدید در استان طی روزهای آینده ، خاطرنشان کرد : برای این بارش‌ها نیز در آماده‌باش هستیم .




مطالب مرتبط

به‌طور میانگین در این مدت شاهد برف و کولاک ١۴٨ ساعته در جاده‌های استان برف بوده‌ایم که با بهره گیری از ١۴۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین نسبت به اجرای عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

نظرات کاربران