در حال بارگذاری ...

تداوم محدودیت‌های تردد دریایی در جزیره قشم

خدمات تردد دریایی مختص بومیان منطقه است و هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام ممنوع است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اعمال محدودیت تردد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا در بنادر شهید ذاکری قشم ، پل و لافت اظهار داشت : تردد در این مسیرها از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد .

علی اشتری با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی کرونا ، بیان داشت : بر اساس این ابلاغیه نحوه فعالیت بنادر مسافری ، گردشگری و حمل و نقل ضروری در جزیره قشم از تاریخ یکم آذرماه به مدت دو هفته با محدودیت در حال انجام است .

وی تاکید کرد : خدمات تردد دریایی مختص بومیان منطقه است و هرگونه ارائه خدمت به گردشگران در این ایام ممنوع است .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم تداوم محدودیت ها را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا دانست و گفت : در صورت ابلاغ تصمیمات جدید از سوی این ستاد اعمال محدودیت های تردد در بنادر قشم تمدید و تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه خواهد یافت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به سهم ۵۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی بنادر این استان در سال ۱۴۰۲ اعلام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان رفت و آمد مسافر در بنادر شرق استان را بیش از ۴ میلیون و ۹۶ هزار نفر ...

|

بیش‌ترین میزان رفت و آمد مربوط به مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره قشم و هرمز به میزان یک میلیون ۷۶۷ هزار و ۵۸۲ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش به ثبت رسید .

|

بندر شهید رجایی بزرگترین به عنوان بزرگترین بندر تجاری و پیشرفته‌ترین بندر کانتینری ایران در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است .

|

"سامانه یکپارچه عملیات بندری" به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل ، طراحی و تولید می‌باشد .

|

نظرات کاربران