در حال بارگذاری ...
  • کاهش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

    با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از کاهش سه میلیون و ۲۸۱ هزار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان در هشت ماهه نخست سال جاری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا خبر داد .

    ایوب کرد با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ دستگاه تردد شمار آنلاین در محور های مواصلاتی استان نصب شده است ، افزود : در این مدت ۲۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۲ میلیون و ۵۴ هزار تردد ، کاهش ۱۰ درصدی نشان می دهد . همچنین از اول آذرماه همزمان با اجرای محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان شاهد کاهش ۱۱ درصدی تردد ها نسبت به یک روز قبل از اجرای طرح در محورهای استان هستیم .

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد : با توجه به ضرورت همراهی مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، کماکان بر پرهیز از ترددهای غیر ضروری و ماندن در خانه جهت قطع زنجیره انتقال تأکید می شود .

    وی پیگیری راه اندازی ۵۱ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور را از مهمترین برنامه های سال جاری برای افزایش ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود : سامانه تلفنی ، اینترنتی و موبایلی ۱۴۱ پل ارتباطی این اداره کل با شهروندان به منظور آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی ، شرایط آب و هوایی ، انسداد و رخدادهای جاده ای و همچنین دریافت انتقادات و پیشنهادات است .




    مطالب مرتبط

    در شرایط کنونی و با توجه به بالا بودن میزان تقاضا ، در صورتی که بالغ بر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوسی که بر اساس قانون منع تغییر وضعیت مرتکب تخلف شده‌اند ، به حالت قبلی در تعداد صندلی‌های فعال بازگردند ، ظرفیت ۴ تا ۵ درصدی در افزایش تعداد صندلی در این حوزه احیاء می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سالانه ۱۳۰ میلیون مسافر در سطح جاده‌های کشور و از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شوند .

    |

    افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۰۰ کیلومتر آن احداث شده و با حل مشکل تأمین قیر ، امید است تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

    |

    نظرات کاربران