در حال بارگذاری ...
  • امکان انتقاد و طرح شکایت از شرکت های هواپیمایی از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران می‌توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند .

    سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافران در پروازها و ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت ؛ از این پس امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکت‌های مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم می‌شود .

    لذا از اول دی سال جاری ، نمودار میزان و درصد شکایات ، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکت‌های هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد .

    لازم به ذکر است مسافران می‌توانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

    |

    مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۷ درصدی سفرهای هوایی نوروز ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد . 

    |

    نظرات کاربران