امکان انتقاد و طرح شکایت از شرکت های هواپیمایی از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری
به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که مسافران میتوانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت این سازمان مطرح و پیگیری کنند .
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با توجه به لزوم رعایت حقوق مسافران در پروازها و ایجاد شرایط رقابتی و حق انتخاب و اختیار در دریافت تسهیلات بلیت ؛ از این پس امکان رویت و مطالعه عملکرد شرکتهای مذکور در پورتال سازمان هواپیمایی کشور فراهم میشود .
لذا از اول دی سال جاری ، نمودار میزان و درصد شکایات ، نحوه پاسخگویی به مسافران و خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط شرکتهای هواپیمایی به صورت ماهانه در سایت سازمان به نشانی www.cao.ir بارگذاری خواهد شد .
لازم به ذکر است مسافران میتوانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند .