در حال بارگذاری ...

صدور حواله بیش از ۲۱ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و ‌نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه

بر اساس دستورالعمل‌های موجود در سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ، سازوکار تحویل حواله تایر در حوزه برون‌شهری به میزان کارکرد خودرو بستگی دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و‌ نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : در ۸ ماهه امسال بیش از ۲۱ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان حمل و نقل برون شهری توزیع شده است و هرگونه توزیع حواله لاستیک بصورت سیستمی و از طریق سامانه راهداری است و حواله دستی نداریم .

فریبرز کرمی گفت : در ۸ ماهه امسال حواله ۲۱ هزار و ۴۹۲ هزار حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و‌ نقل برون شهری استان کرمانشاه صادر شده است . در این مدت بیشترین حواله های صادر شده، برای انواع خودروهای سنگین تا ۲۰ تن و ناوگان اتوبوس برون شهری ، با توزیع ۱۱ هزار و ۶۶۴ حلقه لاستیک بوده است .

کرمی افزود : در این مدت برای ناوگان حمل و نقل برون شهری ، کالا و مسافر ، لاستیک سایز ۱۲*۲۴ نیز ۴ هزار و ۹۳۹ حلقه لاستیک اختصاص یافته است . هزار و ۱۹۰ حلقه لاستیک نیز برای کامیونت ها و خاور اختصاص یافته است .

کرمی افزود : بر اساس دستورالعمل‌های موجود در سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ، سازوکار تحویل حواله تایر در حوزه برون‌شهری به میزان کارکرد خودرو بستگی دارد . به همین منظور با بررسی سیستمی بارنامه‌ها میزان پیمایش جاده‌ای خودرو‌ها مشخص شده و طبق آن‌ها حواله‌های تایر به ناوگان برون شهری تعلق می‌گیرد .




مطالب مرتبط

تا پایان امسال عملیات ساخت سه هزار کیلومتر راه روستایی محقق خواهد شد . افق احداث راه‌های روستایی طی امسال ۲۷۵۰ کیلومتر است که تاکنون قریب به ۲۶۷۰ کیلومتر آن احداث شده و با عنایت‌ به حل مشکل تأمین قیر ، امید است این عملکرد تا سه هزار کیلومتر افزایش یابد .

|

۱۶۳ دستگاه اتوبوس ، ۵۷۳ دستگاه مینی‌بوس ، ۷۶۲ دستگاه سواری و ۲ هزار و ۲۶۲ راننده وظیفه خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافر را بر عهده دارند .

|

نظرات کاربران