در حال بارگذاری ...

کاهش ۳۸ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی مشهدالرضا (ع) و شمال کشور واقع است و سالانه در حدود ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : میزان تردد خودرو در جاده‌های استان ، با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی ۳۸ درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافت .

سعید سبحانی اظهار داشت : در ۶ روز نخست اجرای طرح ، ۴۹ هزار و ۶۶۵ دستگاه خودرو به استان وارد شده است . بر اساس آمار به دست آمده از ۴۷ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح جاده های استان در این مدت ۴۹ هزار ۵۲۴ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده است . در این مدت میزان تردد در محورهای استان روند رو به کاهش داشته است .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد : روز اول اجرای این طرح ، میزان تردد در جاده های استان ۳۵ درصد ، روز یکشنبه ۳۷ درصد و دوشنبه ۳۸ درصد نسبت به روزهای مشابه آن در هفته پیش از آن کاهش داشته است .  

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی مشهدالرضا (ع) و شمال کشور واقع است و سالانه در حدود ۲۰ میلیون مسافر از این استان گذر می کنند .

این استان از ابتدای مردادماه درگیر وضعیت قرمز کرونایی شده است . 




مطالب مرتبط

کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲ ، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است .

|

روزانه بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری شهر تهران به مقاصد مختلف خارج می‌شوند و علاوه بر اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت اتوبوس‌ها برای خرید حضوری بلیت در پایانه‌ها ، شرایط تهیه ۹۰ درصدی بلیت از طریق سکوهای اینترنتی فراهم است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ (از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) دریافت اطلاعات مسافران حمل‌ و نقل جاده‌ای در پایانه‌های فروش حضوری ...

|

میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات با محوریت مسئولان بازرسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند . فعالیت میزهای ارتباطات مردمی ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ...

|

گذرگاه مرزی لطف‌آباد شهرستان درگز در ۹۰ کیلومتری جنوب عشق‌ آباد پایتخت ترکمنستان قرار دارد و فاصله این گمرک و پایانه مرزی با شهر درگز در شمال خراسان رضوی ۲۲ کیلومتر و با مشهد ۲۹۶ کیلومتر است .

|

نظرات کاربران