در حال بارگذاری ...

مراقبت از سلامت کارکنان و مسافران از اولویت های اصلی شرکت راه آهن

هم اکنون مقرر شده است تا در تمامی مناطق را آهن کشور ، مرکز نیکوکاری تاسیس شود تا از طریق آن بتوان نسبت به رفع مشکلات پرسنل اقدامات لازم را انجام داد . فعالیت این مراکز همگی زیر نظر ستاد خواهد بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه آهن از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری با هدف رفع مشکلات کارکنان این شرکت در سراسر کشور خبر داد .

سعید رسولی از تاسیس مرکز نیکوکاری در شرکت راه آهن خبر داد و  اظهار کرد : اکنون این مرکز در این شرکت تاسیس شده است و مناطق راه آهن نیز یکی پس از دیگری در حال اخذ مجوز لازم جهت راه اندازی مرکز نیکوکاری هستند .

وی با بیان اینکه به تازگی مجوز راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در جنوب شهر تهران نیز صادر شده است ، افزود : از مدت‌ها پیش ، مرکز نیکوکاری در راه آهن مشهد راه آهن اندازی شده بود و اکنون مرکز نیکوکاری راه آهن یزد هم مجوز خود را دریافت کرده و به زودی فعالیت رسمی خود را آغاز می‌نماید .

رسولی درباره علت راه‌اندازی مرکز نیکوکاری در ستاد و مناطق شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : امروزه کشورمان در شرایط بسیار سختی قرار دارد و در این باره تعارفی هم وجود ندارد . مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که افراد نباید منتظر کارهای دولتی باشند . وظیفه انسانی ما این است که باید نسبت به درد و مشکلات همکاران‌مان که همسایه ما تلقی می شوند ، بی تفاوت نباشیم . در تعالیم دینی ما مکرر تاکید شده است که باید به همسایه خود توجه کنیم . همسایه ما نه فقط ساکنین خانه مجاور ما ، بلکه همکاران و مسافران را نیز شامل می‌شوند.

وی تاکید کرد : در این شرایط سخت ، ما نیز تمامی تلاش‌مان را به کار بستیم تا همکاران‌مان در راه آهن در آرامش بیشتری باشند و مشکلاتشان کمتر شود . اگر چنین اقداماتی انجام بدهیم ، کار درست انجام داده‌ایم . مشکلات اقتصادی باعث می‌شوند تا افراد از نظر سیستم بدنی ضعیف شوند و در نتیجه در مقابل ویروس خطرناکی همچون کرونا تاب‌آوری نداشته و در نتیجه دچار بیماری و گرفتاری‌های بعدی شوند .

 مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: این موضوع کاملا علمی است و اگر فردی مشکل اقتصادی داشته باشد ، سیستم ایمنی‌اش ضعیف می‌شود و در چنین شرایطی ، حتی تمامی اعضای خانواده‌اش نیز دچار بیماری خواهند شد .

وی با یادآوری از اینکه این روزهای سخت نیز می‌گذارند و آنچه باقی می‌ماند خدماتی است که خالصانه به همکاران و ارباب رجوعان ارایه شده است ، افزود : هم اکنون مقرر شده است تا در تمامی مناطق را آهن کشور ، مرکز نیکوکاری تاسیس شود تا از طریق آن بتوان نسبت به رفع مشکلات پرسنل اقدامات لازم را انجام داد . فعالیت این مراکز همگی زیر نظر ستاد خواهد بود .




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، به اطلاع هموطنان گرامی می رساند ، طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیط مطابق با نام و نام ...

|

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دخل و تصرفی در صدور بارنامه ندارد و این موضوع به اطلاع شرکت های ریلی رسیده است .

|

نظرات کاربران