در حال بارگذاری ...

تخصیص و هزینه بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فرودگاه های مازندران

فرودگاه شهدای نوشهر با قدمت ۷۰ سال یکی از فرودگاه های فعال و مهم در راستای ارایه خدمات پروازی و حمل و نقل هوایی محسوب می شود . در این فرودگاه سالیانه حدود ۷۵ هزار مسافر در قالب بیش از ۸۰۰ سورتی پرواز اعزام و پذیرش می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه ای در فرودگاه های مازندران طی چند سال گذشته تخصیص و هزینه شده است .

سعداله وطن خواه ، مدیرکل فرودگاه های استان در حاشیه بازدید از فرودگاه شهدای نوشهر عنوان کرد : در راستای مراقبت و حفاظت از کارکنان و مسافران و پیشگیری از سرایت ویروس کرونا دستورالعمل های صادره ستادی و استانی در فرودگاههای مازندران در قالب پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت می شود و حسب دستورهای مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، ضمن استریل و ضدعفونی کردن تمام اماکن و فضاهای ترمینالی و مسافری و کابین های هواپیما ، تمام افراد شامل کارکنان ، بهره برداران ، عوامل پروازی ، پیمانکاران و مراجعان ملزم به استفاده از ماسک و مراعات فاصله گذاری اجتماعی شده اند .

مدیرکل فرودگاه های مازندران افزود : در این خصوص اقدامات صرفه جویانه در برنامه قرار گرفته است، ضمن اینکه تمام فعالیت هایی که امکان انجام آنها به صورت مکانیزه میسر است با طرح هوشمند سازی یکپارچه در راستای کاهش دسترسی و تماس ارایه می شود .

وطن خواه به اقدامات انجام شده در جهت توسعه فرودگاه های مازندران اشاره کرد و گفت : از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون اقدامات قابل توجهی برای توسعه زیرساخت ها و تقویت بنیه عملیاتی و تجهیزاتی و سامانه های کمک ناوبری فرودگاه های استان اختصاص یافته  است .

وی گفت : در طول سه سال گذشته پروژه هایی همچون توسعه ترمینال فرودگاه شهدای نوشهر ، توسعه ساختمان ایمنی و آتش نشانی و استخر ذخیره آب عملیاتی، بهسازی ساختمان برج مراقبت پرواز، خرید و نصب سیستم های تاسیساتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در فرودگاه شهدای نوشهر اجرا شده که در توسعه فضاها و ارتقای سطح ایمنی و رضایتمندی مردم و مسافران بسیار موثر و رضایتبخش بوده است .

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت : فرودگاه شهدای نوشهر با قدمت ۷۰ سال یکی از فرودگاه های فعال و مهم در راستای ارایه خدمات پروازی و حمل و نقل هوایی محسوب می شود . در این فرودگاه سالیانه حدود ۷۵ هزار مسافر در قالب بیش از ۸۰۰ سورتی پرواز اعزام و پذیرش می شود .

وطن خواه به استقرار دو شرکت خدمات هواپیمایی عمومی در این فرودگاه اشاره کرد و گفت : ماهانه حدود ۷۰۰ سورتی پرواز تفریحی آموزشی ، خدمات پروازی به مردم و گردشگران ارایه می شود .

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران با قدردانی از حمایت ها و مساعدت های رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین حمایت های استاندار مازندران در راستای توسعه فرودگاه های استان افزود: طی چند سال اخیر بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح های فرودگاه های توسعه ای در سه فرودگاه مازندران تخصیص و هزینه شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران