در حال بارگذاری ...

تجهیز بندر دیلم بوشهر به سیستم اعلام حریق

از دیگر قابلیت های پروژه یاد شده امکان رصد سیستم از راه دور است که این امر می تواند در مانیتور کردن و تشخیص محل وقوع حریق در جهت تسریع حضور آتشنشانان در هنگام بروز حادثه نقش موثری را ایفا کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت : به منظور ارتقاء سطح ایمنی در بندر دیلم ، پروژه سیستم اعلام حریق منطبق با استانداردهای روز دنیا در این بندر راه اندازی خواهد شد .

عبدالله رئیسی درباره سیستم اعلام حریق که قابلیت تشخیص حریق توسط دود ، حرارت و مونو اکسید کربن را دارد ، تصریح کرد : این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال  و در ساختمان اداری بندر دیلم ، ایستگاه آتش‌نشانی ، ساختمان اداری گمرک ، ساختمان کنترل و ترافیک دریائی بندر ، ایستگاه تجسس و نجات دریایی و انبارهای کالا و قضایی گمرک انجام خواهد شد .

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم خاطرنشان کرد : از دیگر قابلیت های پروژه یاد شده امکان رصد سیستم از راه دور است که این امر می تواند در مانیتور کردن و تشخیص محل وقوع حریق در جهت تسریع حضور آتشنشانان در هنگام بروز حادثه نقش موثری را ایفا کند .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

با تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل و شرکت های تابعه بخش خصوصی ، تعداد ۴۸۸ فروند کشتی تجاری در سال گذشته وارد بنادر نوشهر و فریدونکنارشده که ۷۹ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد .

|

امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت‌رسانی بیشتر را هموطنان عزیز بدهد . از تمامی هموطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند ، درخواست می‌کنیم حتما از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر ...

|

یدک‌کش‌ها رکن اساسی عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی‌های ورودی به بنادر دارند و تعمیرات و آماده‌سازی آن‌ها از مهم‌ترین امور حفظ توان عملیاتی به شمار می‌رود .

|

هوشمندسازی فرآیندها و خدمات ارائه شده ، کاهش مراجعات حضوری جامعه خدمت‌گیرندگان ، تبادل الکترونیکی اسناد و اطلاعات جامعه دریایی و بندری و پاسخگویی الکترونیکی به استعلام سایر دستگاه‌های اجرایی ، بخش مهمی از اقدامات صورت گرفته است . تولید سامانه‌های مورد نیاز واحدهای کسب و ...

|

نظرات کاربران