در حال بارگذاری ...

پنج کیلومتر از پروژه محور الیگودرز - داران زیر بار ترافیک خواهد رفت

با نصب علائم و‌ انجام خط‌کشی این قسمت از مسیر زیربار ترافیک می‌رود . برای قطعه اول پروژه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت : پنج کیلومتر از پروژه محور الیگودرز - داران آسفالت شده و آماده است که پس از ایمن سازی ، خط کشی و نصب علائم ایمنی زیر بار ترافیک برود .

رضا خالقی بیان داشت : مسیر محور الیگودرز - داران تا مرز اصفهان ۲۷ کیلومتر است . این پروژه در دو قطعه تعریف شده است که قطعه اول به طول ۹ کیلومتر و قطعه دوم ۱۸ کیلومتر است .

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه قطعه اول که ازمیدان محمد رسول الله (ص) الیگودرز آغاز می‌شود در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، گفت : پنج کیلومتر از قطعه اول آسفالت شده و آماده است که زیر بار ترافیک برود .

خالقی اظهار داشت : با نصب علائم و‌ انجام خط‌کشی این قسمت از مسیر زیربار ترافیک می‌رود . برای قطعه اول پروژه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است . بخشی از اعتبارات این پروژه استانی و بخشی ملی است .

 




مطالب مرتبط

قطعه اول به طول ۴۱ کیلومتر از خرم آباد تا پلیس راه الشتر (مرکز شهرستان سلسله) افتتاح شده و قطعه ۱۹ کیلومتری دوم تا شهر فیروزآباد است که ۱۳ کیلومتر آن زیر بار ترافیک قرار دارد .

|

مشخصات و هندسه جاده فعلی (دوخطه) جوابگوی نیاز این حجم از ترافیک نیست ، بنابراین با پیگیری استاندار و دستورات مکرر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این محور نیز در زمره پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت .

|

امسال با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استاندار و جلسات متعدد با شرکت ساخت و معاونین وزیر خوشبختانه اعتبارات خوبی از محل مصوبات ریاست جمهوری ، جهت این محور تخصیص داده شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کریدور بزرگراهی غرب در استان گفت : ...

|

نظرات کاربران