در حال بارگذاری ...

استعلام وضعیت سلامت مسافران شرط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای

شرکت ها و رانندگان مسافربری در صورت عدم رعایت مقررات ابلاغی ، مشمول طرح موضوع در کمیسیون های تخلفات حمل و نقلی و لغو مجوز به مدت حداقل یک سال خواهند بود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از اول آذرماه جاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود شدند .

تیمور باقری اظهار داشت : با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، این اداره کل همزمان با سراسر کشور علاوه بر اعمال نظارت های لازم بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شرکت های مسافربری ملزم به بررسی استعلام وضعیت سلامت مسافران گردید .

وی ادامه داد : در این راستا در صورت مثبت بودن پاسخ استعلام وضعیت سلامت مسافر (تأیید ابتلای مسافر به بیماری کرونا) شرکت و راننده مکلف است از ارائه خدمات به مسافر خودداری نماید .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت : شرکت ها و رانندگان مسافربری در صورت عدم رعایت مقررات ابلاغی ، مشمول طرح موضوع در کمیسیون های تخلفات حمل و نقلی و لغو مجوز به مدت حداقل یک سال خواهند بود .

باقری در پایان خاطرنشان کرد : استعلام وضعیت سلامت مسافران با استفاده از کد ملی در سامانه www.smartcard.rmto.ir امکان پذیر است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌ آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۲۱۵ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان خبر داد ...

|

این تعداد مسافر از طریق ۹ هزار و ۲۱۸ سفر با ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است .

|

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، برقراری خطوط فوق‌العاده ، نظارت بر قیمت‌ها و ارائه خدمات رفاهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از جمله این تمهیدات محسوب می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی دو میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۵۷ مسافر توسط ناوگان حمل ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل که با هدف کاهش ...

|

نظرات کاربران