در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳ دستگاه لکوموتیو تولید داخل به شرکت بهره‌بردار تا پایان سال جاری

    با حمایت‌های راه‌آهن امروز و پس از سه سال قرارداد تولید ۲۵ دستگاه واگن مسافری را منعقد کردیم و وعده داده شد از محل تبصره ۱۸ تسهیلات مورد نیاز این واگن‌ها تأمین شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل واگن پارس با اشاره به تحویل یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل در روز جاری ، گفت : تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره‌بردار تحویل دهیم .

    محمدرضا مختاری امروز در مراسم ورود ۷۰ دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه‌آهن و افتتاح لکوموتیو داخلی پارس ۳۳ توسط واگن‌پارس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، ‌اظهار داشت : امروز ۵۰ دستگاه انواع واگن باری ۶ محوره و ۴ محوره لبه بلند و یک دستگاه لکوموتیو تولید داخل از سوی واگن پارس تحویل متقاضی می‌شود .

    وی گفت : ‌قرارداد تولید این لکوموتیو سال گذشته بین واگن‌پارس و البرز نیرو انجام شد و امروز اولین دستگاه از این لکوموتیو تحویل متقاضی شد .

    مدیرعامل واگن پارس با بیان اینکه دو دستگاه لکوموتیو دیگر در مرحله تولید داریم ، گفت : برنامه‌ریزی شده است تا پایان سال حداقل سه دستگاه لکوموتیو دیگر را به شرکت بهره‌بردار تحویل دهیم .

    مختاری افزود : با حمایت‌های راه‌آهن امروز و پس از سه سال قرارداد تولید ۲۵ دستگاه واگن مسافری را منعقد کردیم و وعده داده شد از محل تبصره ۱۸ تسهیلات مورد نیاز این واگن‌ها تأمین شود .

    مدیرعامل واگن پارس اضافه کرد : پس از تولید این لکوموتیو طی همکاری با مپنا تولید لکوموتیو در واگن پارس به صورت جدی دنبال می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عامل راه‌آهن با اشاره به لزوم جبران عقب‌ماندگی ۱۰ ساله در حوزه واگن مسافری و لکوموتیو ادامه داد : توسعه ناوگان را در ...

    |

    نظرات کاربران