در حال بارگذاری ...

شرکت رجا از فروش بلیت به بیماران کرونایی خودداری می‌کند

نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار ، بر اساس کد ملی‌های ارسالی ، تطبیق داده شده و در صورتی‌ که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا ، دارای تست مثبت کرونا باشند ، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا میسر نمی‌باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، از فروش بلیت به افرادی که کمتر از ۱۴ روز از تست مثبت کرونای آن ها می‌گذرد ، ممانعت می‌کند .

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام خبر فوق گفت : این شرکت به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا ، با به روز رسانی نرم‌افزارهای فنی خود و استفاده از سرویس برخط استعلام الکترونیکی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بر اساس پارامترهای ورودی (کد ملی و تاریخ سفر) ، فروش بلیت بیماران کرونایی را ممنوع اعلام کرده است .

علیرضا عصاری افزود : نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار ، بر اساس کد ملی‌های ارسالی ، تطبیق داده شده و در صورتی‌ که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا ، دارای تست مثبت کرونا باشند ، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا میسر نمی‌باشد .

وی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت : با شیوع ویروس کرونا در کشور ، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از : کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام ، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر ، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها ، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است .




مطالب مرتبط

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران