در حال بارگذاری ...

تولید بیش از ۳۰ قطعه حیاتی در صنعت ریلی کشور توسط یک واحد صنعتی کوچک در اراک

قلاب کشنده واگن ، شیر کلاس ۸۰۰ و قفل کانتینر واگن های چند منظوره از دیگر محصولاتی است که در این واحد صنعتی تولید و به مادر صنعت تولید واگن کشور یعنی واگن پارس ارسال می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک واحد صنعتی کوچک در شهرک صنعتی خیرآباد اراک توانسته با تولید بیش از ۳۰ قطعه حیاتی در صنعت ریلی کشور گامی بلند را در جهش تولید بردارد .

مدیرعامل این واحد تولیدی گفت : فعالیت این کارخانه قطعه سازی از ۱۵ سال پیش آغاز شد و با وجود دست خالی و نبود حمایت ، اما با کار و تلاش بی وقفه روند تولید قطعات کاربردی در صنایع کشور صورت پذیرفت .

وی نبود نیروهای ماهر و دریافت نکردن تسهیلات را از جمله مشکلات پیش روی کارخانه خود عنوان کرد و افزود : با وجود تمام این چالش ها از سال گذشته توانستیم با مهندسی معکوس قطعات کاربردی نظیر اهرم ترمز واگن شش محور را برای اولین بار در استان و کشور بومی کنیم .

این تولید کننده فعال در حوزه ساخت قطعات ریل اضافه کرد : قلاب کشنده واگن ، شیر کلاس ۸۰۰ و قفل کانتینر واگن های چند منظوره از دیگر محصولاتی است که در این واحد صنعتی تولید و به مادر صنعت تولید واگن کشور یعنی واگن پارس ارسال می شود .




مطالب مرتبط

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ توان طراحی و ساخت بومی قطارهای مترو از سال ۱۳۸۳ در کشور وجود دارد، اما هنوز تولید انبوه آن آغاز نشده است ؛ دلایل این تأخیر ...

|

نظرات کاربران