در حال بارگذاری ...

تازه ترین جزئیات برقراری پروازهای بین‌المللی کشور در زمان پساکرونا

طبق جلسات هماهنگی که با طرف مقابل برگزار کرده‌ایم ، شرکت هواپیمایی لوفتانزا از اواسط دسامبر سال میلادی جاری به ایران می‌آید که جزئیات بیشتر در جلسات پیش‌رو ، بررسی خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تشریح پروازهای بین المللی از کشورهای خارجی به ایران و از ایران به مقاصد بین المللی از برگشت لوفتانزا به ایران از اواسط دسامبر سال میلادی جاری خبر داد .

ابوالقاسم جلالی در تشریح آخرین وضعیت پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و همچنین پروازهای شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشورمان اظهار داشت : در حال حاضر از کشور روسیه شرکت هواپیمایی ایرفلوت به کشورمان پرواز دارد ، همچنین از امارات شرکت فلای‌دوبی ، از ترکیه شرکت ترکیش ایرلاین و ارمنستان شرکت ایر آرمانیا به کشور ما پرواز دارند . همچنین کام‌ایر افغانستان و قطرایرویز به کشور ما پرواز می‌کنند .

لوفت هانزا اواسط دسامبر به ایران می آید

وی ادامه داد : طبق جلسات هماهنگی که با طرف مقابل برگزار کرده‌ایم ، شرکت هواپیمایی لوفتانزا از اواسط دسامبر سال میلادی جاری به ایران می‌آید که جزئیات بیشتر در جلسات پیش‌رو ، بررسی خواهد شد .

جلالی تأکید کرد : ‌اگر شرکت هواپیمایی لوفتانزا به ایران بیاید مطمئنا بقیه شرکت‌های هواپیمایی خارجی هم به کشورمان می‌آیند .

جدیدترین جزئیات برقراری پروازهای بین المللی

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در تشریح پروازهای بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی داخلی اضافه کرد : شرکت ماهان به روسیه و امارات می‌رود و ایران‌ایر هم از لار ، لامرد و بندرعباس به امارات پرواز دارد .

وی افزود : ماهان از تهران به امارات (دوبی) پرواز دارد و قشم‌ایر نیز از لار، شیراز و قشم به دوبی پرواز می‌کنند .

۸ شرکت هواپیمایی داخلی به ترکیه پرواز دارند

جلالی گفت : ایران ایر به ایتالیا ، شهرهای میلان و رم پرواز دارد ، همچنین شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر آسمان ، آتا ، ماهان ، ایرتور ، زاگرس ، قشم‌ایر و معراج به ترکیه پرواز دارند . شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیرهای هامبورگ ، کلن و فرانکفورت پرواز دارد . شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز اسپانیا شهر مادرید را انجام می‌دهد .

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : ماهان به عراق ، شهر بغداد پرواز انجام می‌دهد و قشم‌ایر به نجف پرواز دارد .

وی با بیان اینکه پروازی به کویت نداریم ، گفت : ماهان و تابان به افغانستان پرواز دارند ، ضمن آنکه تابان از تهران به عمان و شیراز به مسقط هم پرواز دارد . ایران ایر در مسیر قطر و ماهان در مسیر سوریه پرواز دارد ، ضمن آنکه ایران‌ایر در مسیر انگلستان هم پرواز برقرار کرده است .

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در مسیر لبنان ، ماهان و ایران‌ایر پرواز می‌کنند ، اضافه کرد : ایران ایر در مسیر فرانسه شهر پاریس ، پرواز دارد و ماهان به تایلند پرواز می‌کند .

وی با بیان اینکه ماهان در مسیرهای مالزی و چین هم پرواز انجام می دهد، گفت : ایران‌ایر و ماهان به صورت موردی پرواز هند و پرواز پاکستان هم دارند . در همه این پروازها هم داخلی و هم خارجی ارائه تست منفی کرونا برای مسافران الزامی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

نظرات کاربران