در حال بارگذاری ...

ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان اردبیل با اصلاح ۱۱ نقطه حادثه خیز

۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر داخلی و بین المللی در استان فعالیت می کنند که نظارت و بررسی ویژه ای نیز بر عملکردهای این شرکت ها در حوزه های مختلف وهم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : در راستای ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی ۱۱ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل اصلاح شده است .

کلیم الله وثوقی افزود : از ۲۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده در استان ۱۱ مورد اصلاح ، ۸ مورد در دست اجرا و ۷ مورد دیگر نیز سال آینده توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان انجام می شود .

عضو شورای اداری استان اردبیل از تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و تصریح کرد : در جهت ایمن سازی حاشیه راه ها ۹۳۸ کیلومتر حریم راه تسطیح ، ۹ هزارو ۸۰۰ مترطول شیب شیروانی راهها اصلاح ، بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ شاخه گاردریل در جاده های استان تعمیر و هزار و ۶۴۰ متر مربع تابلوهای الزامی و انتظامی راه ها مونتاژ ، اصلاح ، تهیه و نصب شد .

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت : از ابتدای سال جاری ۴۲ کیلومتر روکش آسفالت ، ۱۵۰ هزار مترمربع لکه گیری و ۴۰ هزار متر طول درزگیری راه ها انجام شده است .

عضو شورای ترافیک استان اردبیل هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و افزود : ۶۸ سامانه تردد شماری ، ۴۰ دوربین نظارت تصویری ، ۲۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل توزیع بیش از ۹ هزارو ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان دربین موتورسواران استان را خاطرنشان کرد و گفت : ۵ هزار و ۲۰۰ عدد شبرنگ مخصوص موتورسواران ، ۳ هزار و ۴۰۰ عدد چراغ قوه دستی برای عابران پیاده، ۲ هزار و ۱۳۰ بسته شبرنگ مخصوص ادوات کشاورزی و هزار عدد کپسول آتش نشانی در بین کاربران آسیب پذیر جاده ای بصورت رایگان توزیع شده است .

وثوقی تصریح کرد : ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر داخلی و بین المللی در استان فعالیت می کنند که نظارت و بررسی ویژه ای نیز بر عملکردهای این شرکت ها در حوزه های مختلف وهم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می شود .




مطالب مرتبط

چهار نقطه حادثه خیز با احداث راه ، شش نقطه با ترانشه و یک نقطه حادثه خیز هم با ساماندهی تقاطع غیرهمسطح اصلاح شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان تهران خبر داد و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم آباد گفت : طی هفت ماهه نخست سال جاری بهسازی ۷۰ کیلومتر از محورهای ...

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

نظرات کاربران