در حال بارگذاری ...

سرقت و تخریب انواع تجهیزات ایمنی جاده ای در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت : سرقت و تخریب انواع تجهیزات ایمنی جاده ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در هفت ماهه سال جاری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال خسارت بر جا گذاشت .

جلال الدین قادری هدف از نصب تابلو و علائم ترافیکی را ارتقا سطح ایمنی تردد و روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی عنوان کرد و افزود : متاسفانه سرقت تجهیزات ایمنی هزینه سنگینی را برای ایمن سازی مجدد به این اداره کل تحمیل می کند . از مجموع خسارت وارده شده این مدت ۸۷ هزار و ۱۴۹ میلیون ریال آن به سرقت و ۷۶ هزار و ۵۹۷ ریال نیز به تخریب تجهیزات ایمنی اختصاص دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : کاربران جاده ای و شهروندان گرامی در صورت مشاهده  هر گونه سرقت و یا خرید و فروش تجهیزات ایمنی می توانند مراتب را از طریق سامانه تلفنی ، پیامای و اینترنتی ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن تخلف مورد رسیدگی قرار گیرد .




مطالب مرتبط

از ابتدای سال جاری تاکنون طرح آموزش ترافیکی و تجهیزات ایمنی برای دانش آموزان ۲۰ مدرسه حاشیه راه های استان با آموزش ۲۱۵۰ دانش آموز اجرا شده است .

|

در قالب اجرای طرح ارتقا ایمنی مدارس حاشیه راه‌های استان که با همکاری راهداری و حمل‌ونقل ، پلیس‌راه ، آموزش و پرورش و دهیاری‌ها انجام‌ می‌شود ، نسبت به آموزش سمعی - بصری مجموعه هدف ، با اجرای برنامه‌های متنوع اقدام می‌شود .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران