در حال بارگذاری ...
  • افزایش حجم عملیات ساخت و توسعه راه‌های شهرستان پیرانشهر

    پروژه تعریض و بهسازی ورودی شهر پیرانشهر به طول ۲ کیلومتر و ۴۰۰ متر از خروجی شهر آغاز و به سه راهی کارخانه قند منتهی می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات راهسازی در ورودی شهر پیرانشهر گفت : افزایش ایمنی راه‌های دسترسی به مناطق مرزی لازمه توسعه پایدار محسوب می‌شود و به این منظور حجم عملیات ساخت و توسعه راه‌های شهرستان پیرانشهر افزایش می‌یابد .

    خیراله خادمی با بیان این‌ که توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل این منطقه در اولویت قرار دارد ، افزود : موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی و هم‌مرزی با سه کشور یکی از قابلیت های مهم استان محسوب می شود که برنامه های مدونی برای گسترش زیربناهای حمل‌و‌نقل در جهت توسعه پایدار اجرا می شود .

    پروژه تعریض و بهسازی ورودی شهر پیرانشهر به طول ۲ کیلومتر و ۴۰۰ متر از خروجی شهر آغاز و به سه راهی کارخانه قند منتهی می‌شود . هم‌چنین قطعه بعدی  از این سه راهی آغاز و به طول ۵ کیلومتر و ۵٠٠ متر ادامه دارد .

    عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر از بهار امسال اجرا شده و در حال حاضر عملیات زیرسازی رو به اتمام است . وجود پایانه مرزی تمرچین و افزایش حمل و نقل بین المللی در شهرستان پیرانشهر ، ضرورت ایمن‌سازی مسیرهای دسترسی را دوچندان کرده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از ۲۵ اسفند ...

    |

    در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی استان مازندران ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار فعالیت می‌کنند که ۳۵۰ نفر از راهداران سخت کوش و پرتلاش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام ...

    |

    یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اهم دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ساخت‌ ، توسعه و نگهداری زیربناهای حمل‌ و نقل جاده‌ای ، ایمنی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میزان تردد مسافر در مرزهای پنج‌گانه استان آذربایجان‌غربی از مرز چهار میلیون نفر عبور کرد . 

    |

    نظرات کاربران