در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست هم اندیشی با فعالان بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بین المللی و لجستیک

این تعامل و همکاری در اتخاذ تصمیم مناسب و اقدامات هماهنگ در پایانه های مرزی نقش مؤثری داشته و در این راستا پیشنهاد می شود کمیته ای تشکیل و به طور ویژه به مسایل و مشکلات موجود در این زمینه رسیدگی نماید .

​به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست هم اندیشی با فعالان بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بین المللی و لجستیک با حضور قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران ، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک ، رئیس امور کارنه تیر وحمل و نقل بین المللی ایران ، برگزارشد .

داریوش امانی قائم مقام ریاست این سازمان این نشست را به منظور تبادل نظر و هم اندیشی در زمینه کارکردهای مورد انتظار فعالان تجاری وبازرگانی کشور و ضرورت توسعه تعاملات فی مابین به ویژه در زمینه لجستیک و حمل ونقل بین المللی بیان کرد و افزود : نگاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مشارکت بخش خصوصی است و با توجه به مصوبه اخیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به وزارت راه و شهرسازی و این سازمان در مدیریت پایانه های مرزی ، بخش خصوصی می تواند نقش قابل توجهی در روان سازی و تسهیل ترانزیت و رونق صادرات ایفا نماید .

وی خاطرنشان کرد : با شناسایی مسائل و مشکلات موجود و تدوین یک برنامه بلندمدت ، می توان در تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بهره گیری از ظرفیت های موجود گام برداشت .

براساس این گزارش ، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در این نشست با تأکید براهمیت بهره گیری از نظرها و تجارب بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ، اظهار داشت : این تعامل و همکاری در اتخاذ تصمیم مناسب و اقدامات هماهنگ در پایانه های مرزی نقش مؤثری داشته و در این راستا پیشنهاد می شود کمیته ای تشکیل و به طور ویژه به مسایل و مشکلات موجود در این زمینه رسیدگی نماید .

این گزارش حاکی است ، کرباسی معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران ، ضمن تأکید بر افزایش تعاملات بخش خصوصی و دولتی ، آمادگی این اتاق را در توسعه روابط تجاری و بازرگانی و رفع موانع در بخش ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اعلام کرد .




مطالب مرتبط

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

طرح ساخت به تازگی آغاز شده و در دو طرف مرز ، دو‌ همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در زمانی کوتاه کار را به پایان برسانند .

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

نظرات کاربران