در حال بارگذاری ...

اتصال تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا

مسافرانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و نام آن‌ها در سامانه درج شده است پس از بهبودی و با داشتن تست منفی کرونا می‌توانند جهت خرید بلیت هواپیما اقدام کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان هواپیمایی کشوری طی اطلاعیه‌ای از اتصال تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا خبر داد .

بنا به اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ، تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل شدند .

براین اساس ابتدا در زمان فروش بلیت ، وضعیت مسافر از طریق اتصال به بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به کرونا در وب سرویس ماسک وزارت بهداشت ، استعلام گرفته شده و در صورت ابتلا مسافر به ویروس کووید ۱۹ ، بلیت صادر نخواهد شد .

همچنین وضعیت مسافران از جهت ابتلا به ویروس کرونا مجددا در زمان حضور در فرودگاه و هنگام دریافت کارت پرواز از وب سرویس مذکور استعلام و در صورت ابتلا به کووید ۱۹ ، کارت پرواز صادر نمی شود .

لازم به ذکر است مسافرانی که به ویروس کرونا مبتلا شده و نام آن‌ها در سامانه درج شده است پس از بهبودی و با داشتن تست منفی کرونا می‌توانند جهت خرید بلیت هواپیما اقدام کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از ۱۸ هزار مجوز پروازی برای عملیات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد .

|

هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

|

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

|

مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌ است . از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادر شده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌ است .

|

نظرات کاربران