در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن مقدمات لازم برای راه اندازی ترمینال کارگو در فرودگاه زنجان

    فرودگاه زنجان دارای امکانات کافی و ظرفیت مناسب برای راه اندازی کارگو است و در طرح جامع فرودگاه نیز این پروژه پیش بینی شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه زنجان از فراهم شدن مقدمات لازم برای راه اندازی ترمینال کارگو در این فرودگاه برای صادرات هوایی بار خبر داد .

    محمد قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد : با همکاری و پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس مشارکت بخش خصوصی برای راه اندازی کارگو جلب شده و به زودی از ظرفیت فرودگاه برای صادرات هوایی بار استفاده خواهد شد .

    مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان دارای ظرفیت بالایی در حوزه های اقتصادی از جمله داشتن صنایع خاص و معادن مس و روی ، صنایع دستی و محصولات کشاورزی متنوع است ، گفت : با راه اندازی کارگو شاهد رونق هرچه بیشتر بخش صادرات و اقتصاد استان خواهیم بود .

    وی تاکید کرد : فرودگاه زنجان دارای امکانات کافی و ظرفیت مناسب برای راه اندازی کارگو است و در طرح جامع فرودگاه نیز این پروژه پیش بینی شده است . برای راه اندازی کارگو از تجربه فرودگاه اصفهان استفاده می شود و امیدواریم تا پایان امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم .

    مدیر فرودگاه زنجان همچنین از برنامه ریزی برای توسعه هوانوردی عمومی در این فرودگاه خبر داد و گفت : اکنون از این فرودگاه روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ پرواز هوانوردی عمومی انجام می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک بهزاد ندیری مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) با مهران عزیزیان عضو هیات مدیره و معاون ...

    |

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    نظرات کاربران