در حال بارگذاری ...
  • مطالب مرتبط

    باید به قطب صادر کننده صنعت ریلی تبدیل شویم

    باید به قطب صادر کننده صنعت ریلی تبدیل شویم

    در وزارت راه و شهرسازی برای اینکه بتوانیم از فناوری‌ها و پژوهش‌های خودمان ، خلق فرصت‌ها و افزایش درآمد سرانه داشته باشیم به همکاری با دانشگاه‌ها با نگاه و اهتمام ویژه داشتیم . در این دوسال گذشته روی این تمرکز کردیم که بخش ریلی و راه‌آهن را به سمت تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی ...

    |

    اضافه شدن ۶۴۹ کیلومتر خط ریلی جدید به شبکه راه‌آهن ایران تا تیر ماه سال جاری

    اضافه شدن ۶۴۹ کیلومتر خط ریلی جدید به شبکه راه‌آهن ایران تا تیر ماه سال جاری

    این دولت همچنین اقدامات به سزایی برای توسعه توان داخلی در صنعت ریلی انجام داده است که به عنوان مثال می‌توان به استفاده از ریل و سوزن ملی برای اولین بار و همچنین قراردادهای سه‌جانبه ساخت و بهسازی لوکوموتیو و واگن میان وزارت راه و شهرسازی ، تولید کنندگان داخلی و شرکت‌های ریلی ...

    |

    ضرورت توسعه حمل و نقل کانتینری و اتصال مجتمع بندری انزلی به خط آهن سراسری

    ضرورت توسعه حمل و نقل کانتینری و اتصال مجتمع بندری انزلی به خط آهن سراسری

    اتصال مجتمع بندری انزلی به راه آهن سراسری در دو سال اخیر سرعت بیشتری پیدا کرده و ۶۰ درصد کار آن انجام شده است لذا ضرورت دارد ، هر چه سریعتر این پروژه اتمام شود تا مجتمع بندری انزلی به خط راه آهن متصل شود .

    |

    بازدید معاون ساخت و توسعه راه آهن ، بنادر و فرودگاه شرکت ساخت از راه آهن رشت – انزلی

    بازدید معاون ساخت و توسعه راه آهن ، بنادر و فرودگاه شرکت ساخت از راه آهن رشت – انزلی

    این پروژه در قالب دو قطعه ۶و۷ تعریف شده است که قطعه ۶ ، قطعه ابتدایی این پروژه به طول ۱۷ کیلومتر و قطعه ۷، ۱۸کیلومتر است و ایستگاه رشت را بعد از عبور از محدوده پیربازار به منطقه کاسپین متصل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران