در حال بارگذاری ...
  • شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری همچنان چشم‌ انتظار پرداخت تسهیلات کرونایی

    صنعت حمل و نقل ریلی به عنوان امن‌ترین شق از حمل و نقل و پیشران توسعه اقتصادی کشور در حال حاضر برای زنده بودن نیازمند حمایت مسئولان و متولیان امر بوده و در این مسیر نیز سیستم بانکی کشور باید حمایت‌های ویژه‌ای از این بخش به خصوص تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات کرونایی داشته باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری همچنان چشم‌ انتظار بانک عامل (بانک ملت) برای همکاری با این شرکت‌ها جهت پرداخت تسهیلات کرونایی هستند .

    رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با اعلام این مطلب گفت : حدود ۶ ماه پیش بود که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد پیامک تشکیل پرونده تسهیلات حمایتی در برابر کرونا از سوی بانک‌های عامل به بنگاه‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ارسال می‌شود و پرداخت این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد .

    محمد رجبی خاطرنشان کرد : با گذشت حدود ۶ ماه از این زمان ، شرکت‌های حمل و نقل ریلی به ویژه در حوزه مسافری با وجود مشکلات متعدد ، نیازمند مساعدت مسئولان بانک ملت برای تسریع در پرداخت این تسهیلات هستند .

    وی افزود : در شرایطی که شرکت‌های  حمل و نقل ریلی به خصوص شرکت‌های مسافری به عنوان پیشگام در همراهی با مسؤولان وزارت بهداشت عمل کرده‌ و برای فعالیت در صنعت ریلی کشور همچنین تأمین مایحتاجات مورد نیاز قطارها و اقلام مصرفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله اجتماعی در قطارها ضررهای سنگینی را متحمل شده‌ و می‌شوند ، پرداخت این تسهیلات می‌تواند کمکی در این وضعیت مالی بد شرکت‌ها باشد.

    رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت : صنعت حمل و نقل ریلی به عنوان امن‌ترین شق از حمل و نقل و پیشران توسعه اقتصادی کشور در حال حاضر برای زنده بودن نیازمند حمایت مسئولان و متولیان امر بوده و در این مسیر نیز سیستم بانکی کشور باید حمایت‌های ویژه‌ای از این بخش به خصوص تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات کرونایی داشته باشد .




    مطالب مرتبط

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    به‌عنوان یک فرد مطلع که در دولت‌های مختلف در حوزه ریلی مسئولیت داشته ام عرض می‌کنم که به‌طور قطع رکورد تاریخ راه آهن در حوزه حمل مسافر ریلی در سال ۱۴۰۱ شکسته شد .

    |

    نظرات کاربران