در حال بارگذاری ...
  • رشد ۸۷ درصدی پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل

    با اینکه باند ۱۵-۳۳ با باند دوم فرودگاه اردبیل تقاطع دارد ، پروازهای روزانه تعطیل نشده و هم‌زمان با بهسازی ، پارک هواپیما روی باند ۱۵-۳۳ انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل از رشد ۸۷ درصدی این طرح خبر داد .

    سید فخرالدین هاشمی با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی این فرودگاه ، عنوان کرد : علی نیکزاد و صدیف بدری ، نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به همراه مصطفی صفایی ، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل بازدید کردند و از نزدیک شاهد روند پیشرفت این طرح شدند .

    مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه بهسازی باند ۱۵-۳۳ فرودگاه اردبیل گفت : از کیلومتر ۰ تا ۱۵۰۰ آسفالت نهایی (توپکا) تمام شده و این عملیات از کیلومتر ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ در حال انجام است . از کیلومتر ۳۰۰۰ تا کیلومتر ۳۳۶۰ نیز زیرسازی می‌شود و آسفالت بیندر در حال انجام است . با اینکه باند ۱۵-۳۳ با باند دوم فرودگاه اردبیل تقاطع دارد ، پروازهای روزانه تعطیل نشده و هم‌زمان با بهسازی ، پارک هواپیما روی باند ۱۵-۳۳ انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

    |

    برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

    |

    برپایی رادیو رمضان در ترمینال‌ها ، استفاده از شخصیت‌های نمادین نوروز در فرودگاه کشور ، عکاسی با فرودگاه و نیز اجرای گروه‌های سرود و تواشیح از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در طول نوروز و ماه مبارک رمضان است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، علی عبدی به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : امروز با تلاش متخصصان ما در شرکت فرودگاه‌ها ، ...

    |

    نظرات کاربران