در حال بارگذاری ...

آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری در ۴۴ راهدارخانه استان کرمانشاه برای فصل زمستان

هر ۴۰ کیلومتر معمولا باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر ، سه تیغه برف‌روبی ، سه نمک‌پاش ، بولدوزر ، ماشین‌آلات سبک و ۳۰ تا ۴۰ نفر نیرو مستقر باشد که در استان برای هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در ایتان مستقر شده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار برای زمستان امسال ، گفت : در مجموع ۷۰۰ نفر در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند .

فریبرز کرمی با اشاره به آمادگی راهداری استان در فصل سرما ، اظهار داشت : راهداری معمولا در تمامی فصول استراحت ندارد و هم‌اکنون هم برای فصل سرما ماشین‌آلات را آماده و به روز کرده‌ایم .

وی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان‌ماه شروع می‌شود ، گفت : ۴۴ اکیپ در ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار را با ۴۷۰ ناوگان سبک و سنگین با ۵۰۴ نیرو و ۲۰۰ نفر پشتیبان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان به کار گرفته شده‌اند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : هر ۴۰ کیلومتر معمولا باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر ، سه تیغه برف‌روبی ، سه نمک‌پاش ، بولدوزر ، ماشین‌آلات سبک و ۳۰ تا ۴۰ نفر نیرو مستقر باشد که در استان برای هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در ایتان مستقر شده است .

وی به خریداری و ذخیره‌سازی ۴۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها اشاره و بیان کرد : وضعیت چگونگی بارندگی در مسیرها را با هواشناسی هماهنگ هستیم و در صورت نوع بارندگی مشخص باشد از منطقه‌ای دیگر برای دیگر مناطق کمک می‌گیریم تا غافلگیر نشویم . شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد در حوزه راهداری و حمل و نقل را با شماره تماس ۱۴۱ در میان بگذارند .




مطالب مرتبط

۸۲ راهدارخانه ثابت و سیار در استان فارس با نمک و سایر وسائل مورد نیاز تجهیز شدند و با ۳۸۰ انواع ماشین آلات سبک و سنگین در آماده‌باش به سر می‌برند .

|

۲۵ راهدار با ۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین ، نیمه سنگین و سبک با ۳ راهدارخانه فعال در طرح زمستانی شرکت خواهند داشت .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران