در حال بارگذاری ...

وضعیت مناسب تخلیه و بارگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت : فرآیند ورود ، تخلیه ، انبارش ، بارگیری و خروج کالاهای اساسی از مجتمع بندری امام خمینی (ره) کاملا شفاف و روشن است .

احد آزادی‌خواه در حاشیه بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) ، تصریح کرد : همه عوامل دخیل در فرآیند تخلیه ، انبارش و بارگیری و خروج کالا وظایف خود را به خوبی انجام می دهند و عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان شایسته تقدیر است .

وی افزود : وضعیت انبارها ، تخلیه و بارگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در اسکله بندر امام خمینی (ره) ؛ مناسب است .

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، توسعه سخت‌افزاری بیشتر به لحاظ احداث انبارهای نگهداری و بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل ریلی را یکی از راهکارهای برطرف کردن مشکلات در مسیر خروج کالاهای اساسی عنوان کرد و گفت : در حوزه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور که اخیرا مجلس شورای اسلامی ؛ ۳۰ هزار میلیارد ریال به آن اختصاص داده ، هیچ مشکلی نخواهیم داشت .




مطالب مرتبط

با کشف تخلف توسط حراست و پیگیری‌های دادستان شهرستان ، اداره اطلاعات ، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ، همه توانمان برای بازگرداندن مبلغ مذکور و برخورد قاطع با فرد متخلف به کار گرفته می شود .

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با عذرخواهی از مردم بابت اختلاس انجام شده در مجتمع بندری امام خمینی گفت : ردیابی متهم ...

|

نظرات کاربران