در حال بارگذاری ...
  • توسعه گردشگری با راه اندازی مسیرهای پروازی جدید میان گلستان و سیستان و بلوچستان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های گلستان از آمادگی این اداره کل برای راه اندازی مسیرهای پروازی جدید در مسیر سیستان و بلوچستان برای توسعه گردشگری خبر داد .

    علی متانت در نشستی با حضور مدیران کل میراث فرهنگی استان های گلستان و سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب عنوان کرد : در حوزه حمل و نقل هوایی زیرساخت های مهمی در استان گلستان وجود دارد و می تواند میزبان مسیرهای پروازی داخلی و خارجی زیادی باشد .

    متانت با اشاره به اینکه بیشترین پروازهای فرودگاه های گلستان بعد از تهران به استان سیستان و بلوچستان انجام می شود ، افزود : دفاتر گردشگری استان گلستان در تبلیغ ، ماندگاری و استقبال از مسیرهای پروازی جدید نقش مهی را ایفا می کنند و اداره کل فرودگاه های گلستان آمادگی دارد تا با نظر جوامع گردشگری استان مسیر پروازی جدید را که تقاضا و تمایل برای راه اندازی آن وجود داشته باشد پیگیری کند .

    همچنین مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان با اشاره به اینکه راه اندازی مسیرهای پروازی بین دو استان گلستان و سیستان و بلوچستان موجب تقویت و توسعه گردشگری و شکل گیری مسیرهای جدید سفر می شود ، گفت : گلستان از تنوع ظرفیت های اقامتی برخوردار است که در کنار تنوع اقلیم ، این استان می تواند بسته های متنوع را برای سلایق مختلفی از گردشگران ارایه دهد .

    مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در بخش ابتدایی و اصلی آن مرهون تلاش های فعالان و جوامع گردشگری است ، عنوان کرد : امیدواریم شاهد رشد و توسعه گردشگری و همچنین صنعت حمل و نقل هوایی بین دو استان باشیم .




    نظرات کاربران