در حال بارگذاری ...
  • برقراری مجدد پروازهای مسیر تبریز - استانبول توسط ترکیش ایرلاین

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از برقراری مجدد پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر استانبول توسط شرکت هواپیمایی ترکیش خبر داد .

    رامین آذری با اعلام این خبر افزود : این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ترکیش با هواپیمای B737 روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه هر هفته در مسیر استانبول - تبریز با شماره پرواز ۸۸۲ ساعت ۵ بامداد و مسیر تبریز - استانبول با شماره پرواز ۸۸۳ ساعت ۰۳:۰۵ بامداد انجام می شود .

    پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا از پنجم اسفند سال ۹۸ تعطیل شده بود .




    مطالب مرتبط

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول ، آدانا ، آنکارا ، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس ، جزیره کیش ، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ روز چهارشنبه دوم اسفند ۱۴۰۲، برای نخستین بار در تاریخ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، رزمایش زیستی به‌ ...

    |

    این اقدام با هماهنگی و صدور دستورالعمل‌های مربوطه توسط معاونت عملیات هوانوردی و همچنین نظارت و راهبری معاونت عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجانشرقی مطابق استانداردهای EASA صورت گرفت .

    |

    در این تمرین تجهیزات کامل شامل ۱۰ دستگاه خودرو از جمله خودروی برف روب ، دستگاه فرچه ، دستگاه برف خور ، دستگاه مایع پاش ، دستگاه اوره پاش و خودروهای ناظر از ابتدا تا انتهای باند و با آرایش مخصوص مانور دادند .

    |

    نظرات کاربران