در حال بارگذاری ...

ذخیره ۲۵ هزار تن شن و ماسه در راهدارخانه‌های استان کردستان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت : ۲۵ هزار تُن شن و ماسه برای رفع یخبندان در راه‌های ارتباطی اصلی بین شهری و روستایی این استان ذخیره شده است .

رامبد نوذری گفت : از این مقدار پنج هزار تُن نمک و ۲۰ هزار تُن شن و ماسه است که در راستای اجرای طرح زمستانه و ارایه خدمات به مردم در انبار‌های اداره راهداری و حمل و نقل این استان ذخیره است .

او افزود: برای خریداری این میزان نمک ، شن و ماسه ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه شده است .

نوذری با اشاره به اینکه هم اکنون در طول راه‌های ارتباطی این استان ۲۲ راهدارخانه وجود دارد ، افزود : این اداره کل همه ساله در فصل زمستان با حدود ۲۱۰ گروه ثابت و سیار در محور‌های ارتباطی این استان به مسافران خدمات ارائه می‌کند .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد : این گروه‌ها شامل ۴۰ گروه ثابت و ۴۸ گشت فعال بخش دولتی در جاده‌ها و محور‌های بین شهری و ۱۰۰ گروه روستایی و ۲۴ گشت فعال بخش خصوصی در محور‌های روستایی است . در این گروه ها ، ۷۱۰ راهدار شامل ۴۶۰ پرسنل اداره کل راهداری و ۲۵۰ همکار بخش خصوصی مستقر می‌شوند که به صورت ۲۴ ساعت در جاده‌ها مشغول ارایه خدمت به مسافران خواهند بود .




مطالب مرتبط

مانور طرح راهداری زمستانه با هدف نشان دادن همکاری ، افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه‌های مستقر در این محورها شامل پلیس‌راه ، هلال‌احمر و راهداری اجرا می‌شود .

|

نظرات کاربران