در حال بارگذاری ...

بزرگراه بین‌المللی ارومیه - سرو زمینه‌ساز جهش تولید در عرصه حمل‌ و نقل

در خصوص اهمیت بزرگراه ارومیه - سرو باید گفت که این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن ، زمینه جهش در حمل‌ونقل بین‌المللی را فراهم می‌کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور پیگیری وضعیت پیشرفت اجرایی طرح‌های ساخت و توسعه راه‌ها از پروژه بین‌المللی احداث بزرگراه ارومیه - سرو بازدید کردند .

نعمت‌اله ترکی در این بازدید با اعلام این‌که تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور و اتمام بزرگراه ارومیه به سرو جزو پروژه‌های جهش تولید و افزایش فرصت‌های اشتغال در آذربایجان غربی تعریف شده ، افزود :  پیگیر تخصیص اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه بزرگراه ارومیه - سرو به ارزش ٣٠٠ میلیارد ریال هستیم تا روند اتمام ٨ کیلومتر باقی‌مانده این محور سرعت بگیرد . 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در خصوص اهمیت بزرگراه ارومیه - سرو باید گفت که این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن ، زمینه جهش در حمل‌ونقل بین‌المللی را فراهم می‌کند .

توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه ، جذب گردشگر و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم‌ترین مزایای اجرای این پروژه است . 




مطالب مرتبط

افتتاح ۶۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان آذربایجان غربی ، ۵۵ کیلومتردر استان بوشهر ، ۶۸ کیلومتر در استان خراسان جنوبی ، ۹۷ کیلومتر در استان کرمان ، ۵۱ کیلومتر در استان خوزستان ، ۶۸ کیلومتر در استان مرکزی ، ۵۰ کیلومتر در استان چهارمحال و بختیاری ، ۱۴ کیلومتر در استان خراسان ...

|

خوشبختانه با نگاه ویژه دولت و پیگیری‌های مستمر مسئولین ذیربط اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده که امیدواریم این تلاش‌ها با تعامل به بار بنشیند تا به فضل خداوند شاهد ایجاد راه‌های دسترسی ایمن و مناسب برای روستاییان ...

|

۳۱ کیلومتر از این بزرگراه در محدوده بنارویه تا گردنه دارابی از سوی شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است و با توجه به تخصیص اعتبارات ۱۳ کیلومتر از مسیر در محدوده روستای بریز به عنوان اولویت اول اجرایی شده است .

|

طی سه سال اخیر ۷۰۴ میلیارد تومان برای روکش راه‌ها ، ۲۴۷ میلیارد تومان برای ارتقای ایمنی و حفاظ میانی و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان هزینه شده است . استان کردستان در ۶ ماه اول سال جاری ۸.۳ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را داشته است که رتبه اول کشوری را کسب کرد ، ...

|

قطعه سوم محور ارومیه - مهاباد جزیی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و زمینه توسعه منطقه را رقم می‌زند .

|

نظرات کاربران