در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور نیشابور - کاشمر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی

محور فوق ٧۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور قرار دارد که از این میان پنج کیلومتر در سنوات گذشته روکش آسفالت گرم اجرا شده است و هم اکنون نیز ٣ کیلومتر دیگر از این محور با آسفالت گرم پوشش داده شد . 

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور نیشابور - کاشمر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد .

مجید مفیدی فر با اشاره به ضعف رویه آسفالت در محور نیشابور به کاشمر گفت : عملیات روکش آسفالت گرم در محور نیشابور به کاشمر به طول ٣ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ٨ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید که ترافیک بین شهری نیشابور به کاشمر ، نیشابور به شهر عشق آباد و برخورداری ٢۵ روستا واقع در این مسیر را از نعمت راه ارتباطی مناسب بهره‌مند کرده است .       

وی افزود : عملیات فوق ابتدا با استفاده از ١١٢ تن آسفالت سرد روکش حفاظتی اجرا و سپس روکش آسفالت گرم در ٣ کیلومتر از این محور که بیش‌ترین خرابی را در رویه آسفالتی داشته اجرا شده است .

مفیدی فر اظهار داشت : محور فوق ٧۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور قرار دارد که از این میان پنج کیلومتر در سنوات گذشته روکش آسفالت گرم اجرا شده است و هم اکنون نیز ٣ کیلومتر دیگر از این محور با آسفالت گرم پوشش داده شد . 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور گفت: با توجه به ضعف لایه آسفالتی در ٢۵ کیلومتر دیگر از این محور انتظار داریم مجموعه ارشد استان و شهرستان در تخصیص به موقع اعتبارات همکاری بیشتری داشته باشند تا با تلاش بی وقفه راهداران این دلیر مردان عرصه سختی در جهت ارتقا سطح کیفیت راه‌ها گام های مؤثرتری برداشته و شاهد کاهش چشمگیر سوانح جاده ای در این محور  باشیم .




مطالب مرتبط

با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد .

|

مطابق قراردادهای منعقد شده ، بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه – کلاته حسن آباد – برمهان – خایسک – فهنه – بار – بجنو – حسن آباد – عنبرکه و پاباز در حال اجرا می باشد و در ادامه بهسازی محورهای دزق – بزق – فاضل آباد ، چهار گوشلی شروع خواهد شد .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

نظرات کاربران