در حال بارگذاری ...
  • اتمام عملیات آسفالت محور خلخال - ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل

    با توجه به وجود ۱۵ کیلومتر از مجموع مسیر خلخال - ماسوله در حوزه استان گیلان ، انتظار از مسوولان راه و شهرسازی استان همسایه جدیت بیشتر در تکمیل عملیات راه‌سازی حوزه گیلان است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : عملیات اجرایی آسفالت پروژه راه خلخال به شهر گردشگری ماسوله در حوزه استحفاظی این استان پایان یافت .

    علی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت : با پایان عملیات آسفالت راه خلخال-ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل این راه جهت ایمن‌سازی ، خط‌کشی و بهره‌برداری تحویل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان شد . به‌رغم همه مشکلات از جمله ادامه کار پروژه بدون دریافت هرگونه اعتبار در سال‌جاری و همچنین بدهی معوقه قبلی ۵۰ میلیارد ریالی به پیمانکار ، مجری پروژه موفق به اتمام آن در حوزه اردبیل شد .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه آسفالت این مسیر گردشگری از جمله خواسته‌های مردم خلخال بویژه اهالی بخش شاهرود این شهرستان بود ، گفت : برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

    یوسف‌زاده افزود : در حال حاضر از مسیر ۸۵ کیلومتری راه ارتباطی خلخال، شال، ماجولان به ماسوله در استان گیلان کل مسیر در حوزه استان اردبیل و از مجموع مسیر ۳۵ کیلومتری روستای شال از توابع بخش شاهرود این شهرستان به ماسوله در حوزه استحفاظی استان اردبیل همه مسیر آسفالت شده است .

    وی ادامه داد : با توجه به وجود ۱۵ کیلومتر از مجموع مسیر خلخال - ماسوله در حوزه استان گیلان ، انتظار از مسوولان راه و شهرسازی استان همسایه جدیت بیشتر در تکمیل عملیات راه‌سازی حوزه گیلان است . با بهره‌برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله به  استان اردبیل هموار شده و این امر رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت .




    مطالب مرتبط

    علیرغم عدم پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان این پروژه فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره برداری این محور شاهد افزایش ایمنی تردد مسیر خواهیم بود .

    |

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آسفالت ریزی ۵۲۲ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی ...

    |

    با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

    |

    با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

    |

    نظرات کاربران