در حال بارگذاری ...
  • افتتاح تاکسی هوایی فرودگاه لامرد همزمان با هم‌اندیشی مدیران فرودگاهی جنوب کشور

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه لامرد از برپایی هم اندیشی مدیران فرودگاهی منطقه جنوب کشور با موضوع توسعه هوانوردی عمومی با برنامه هایی از جمله راه اندازی دو تاکسی هوایی خبر داد .

    سهراب عزیزی از برپایی هم‌اندیشی مدیران فرودگاهی منطقه جنوب کشور با موضوع توسعه هوانوردی عمومی با برنامه‌هایی از جمله راه‌‌اندازی دو تاکسی هوایی خبر داد و گفت : این همایش پیش از ظهر امروز (۲۹ مهر) با هدف بحث و تبادل نظر برای توسعه هوانوردی عمومی با حضور مدیران‌‌کل فرودگاه‌‌های منطقه جنوب کشور ، عبدالرحیم کاشف علیپور ، رییس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی ، رامین کاشف آذر ، دبیر کمیته هوانوردی عمومی ، آرمان بیات ، مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه هوانوردی عمومی ، همچنین فرماندار لامرد ، ائمه جمعه و اعضای شورای اداری لامرد ، شهرداران استان فارس و مدیران عامل صنایع نفت و گاز و آلومینیوم و انرژی بر برگزار می‌شود .

    مدیر فرودگاه لامرد افزود : این همایش با پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران آغاز می‌‌شود و با برنامه‌‌های جنبی متنوع از جمله راه‌‌اندازی دو تاکسی هوایی با هواپیمای سسنای ۳۱۰ شش‌‌‌نفره ، افتتاح آموزشگاه خلبانی و نیز راه‌‌اندازی دومین شعبه باشگاه هواپیمایی تفریحی فوق سبک همراه خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    توسعه فرهنگ "هوانوردی عمومی" از مهم ترین رویکردهای اداره فرودگاه های استان است که در همین راستا هم اکنون "شرکت درنا آسمان" نیز در حوزه آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک و انجام پروازهای تفریحی در فرودگاه تبریز فعالیت می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران