در حال بارگذاری ...
  • نقش مهم محور نیر - کریق - آرموداق در تسهیل ارتباط میان دو شهرستان نیر و میانه

    از ۲۰ کیلومتر مسیر راه ارتباطی کریق - آرموداق ، هشت کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و در شهرستان نیر و ۱۲ کیلومتر در حوزه شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت : راه ارتباطی نیر - کریق - آرموداق در تسهیل ارتباط میان دو شهرستان نیر و میانه و از لحاظ اقتصادی نقش به‌سزایی دارد .

    صدیف بدری در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه راه ارتباطی کریق - آرموداق در شهرستان نیر که به‌‌همراه فرزاد قلندری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت با اعلام این مطلب افزود : راه ارتباطی کریق - آرموداق ، پس از بهره‌‌‌برداری علاوه بر تسهیل ارتباط میان شهرستان‌‌های نیر و میانه ، در مواقع ضروری می‌‌تواند حتی به‌‌عنوان یکی از راه‌‌های اصلی ارتباطی استان با مرکز کشور هم مورد استفاده قرار گیرد . پیگیر رفع موانع پیش روی اجرا و جذب اعتبارات لازم برای تسریع عملیات اجرایی این پروژه مهم هستیم .

    فرزاد قلندری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز در این بازدید ، ضمن قدردانی از عملکرد اداره‌‌کل راه و شهرسازی استان در اجرای این پروژه افزود : برای ۱۲ کیلومتر محدوده آذربایجان‌‌شرقی نیز با مسئولین این استان مذاکرات اولیه انجام و جلسات کاری برای جمع‌‌بندی موضوع جهت شروع عملیات در استان همجوار را خواهیم داشت .

    محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه افزود : از ۲۰ کیلومتر مسیر راه ارتباطی کریق - آرموداق ، هشت کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و در شهرستان نیر و ۱۲ کیلومتر در حوزه شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی قرار دارد .

    وی گفت : در بخش هشت کیلومتری این محور که در حوزه استحفاظی استان اردبیل قرار دارد ، تاکنون پنج کیلومتر زیرسازی و آسفالت شده و در سه کیلومتر باقی‌‌مانده عملیات زیرسازی امسال به اتمام می‌‌رسد و با تکمیل عملیات روسازی و آسفالت در سال آینده کل مسیر حوزه شهرستان نیر تکمیل و به بهره‌‌برداری خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آسفالت ریزی ۵۲۲ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی ...

    |

             

    |

    با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

    |

    با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

    |

    نظرات کاربران