در حال بارگذاری ...
  • اجرای پروژه احداث باند دوم سه‌راهی صحرا - رضی به‌ طول ۱۲ کیلومتر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : احداث باند دوم سه‌راهی صحرا - رضی به‌طول ۱۲ کیلومتر در مرحله اجرا است .

    محبوب حیدری در جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان گرمی که با حضور ولی اسماعیلی ، نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزاری شد گفت : در پروژه احداث باند دوم ورودی شهرستان گرمی به طول ۵ کیلومتراجرای عملیات آسفالت با یک لایه به طول ۲ کیلومتر انجام و در ۳ کیلومتر ادامه مسیر ، زیر سازی پروژه در مرحله تکمیل می باشد .

    وی از تکمیل اجرای عملیات آسفالت لایه دوم محور رضی – امیر کندی به طول ۷ کیلومتر خبر داد و اضافه نمود : احداث باند دوم سه راهی صحرا – رضی به طول ۱۲ کیلومتر ، زیرسازی پروژه با ۹۰ درصد و روسازی با ۱۰ درصد پیشرفت در مرحله اجرا است . احداث جاده گردشگری دور دریاچه سد گیلارلو به طول ۳ کیلومتر ، زیر سازی پروژه تکمیل و در مرحله اجرای عملیات زیر اساس می باشد .

    لازم به ذکر است ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی به‌‌همراه معاون املاک و امور حقوقی و معاون مهندسی و ساخت از پروژه‌های در دست احداث راه و شهرسازی بازدید و ضمن تشکر از پیمانکاران ، تسریع در اجرای پروژه ها را با رعایت کامل مسایل فنی شدند .




    مطالب مرتبط

    حسن طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور این بود که تخصیص اعتبارات حوزه راه‌سازی در اولویت باشد و علاوه بر آن هم کمک بیشتری در تامین اعتبار بیمارستان نجف‌زاده و مجتمع‌های فرهنگی و هنری شده است ، به طوری‌که سه مورد از این مجتمع‌ها آماده بهره‌برداری است .

    |

    در سال‌های اخیر توجه مدیریت ارشد استان به این بخش معطوف شده و این رقم با بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر شبکه بزرگراهی در سال گذشته به ۲۷ درصد رسیده که تا پایان امسال با افتتاح دست‌کم ۶۰ کیلومتر دیگر ، به ۳۰ درصد برخورداری خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران