در حال بارگذاری ...
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت هما به‌‌ مناسبت روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در پیامی فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی را تبریک گفت .

    کاپیتان علیرضا برخور ، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در پیامی ، فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی ۲۹ مهر (۲۰ اکتبر) را تبریک گفت .

    در متن این پیام آمده است :

    « رصد آسمان ایران ، که روزانه شاهد صدها پرواز ورودی و خروجی است، با تلاش شبانه‌روزی کنترلرهای متخصص و متعهد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، کریدور هوایی کشورمان را به آسمانی امن برای مسافرت‌های هوایی تبدیل کرده است .

    ۲۰ اکتبر ، روز جهانی مراقبت پرواز ، فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاشگران این عرصه می‌باشد ؛ اینجانب ضمن تبریک روز جهانی مراقبت پرواز به همه همکاران تیزبین و هوشیار این صنعت که از ستون‌های اصلی امنیت حمل و نقل هوایی می‌باشند ، توفیقات مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را در خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران از درگاه احدیت خواستارم . »




    مطالب مرتبط

    برنامه تامین هواپیما طبق روال گذشته در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت .

    |

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    نظرات کاربران