در حال بارگذاری ...
  • بررسی طرح های تکمیل ترمینال جدید و بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه آبادان

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازدید معاون عملیات فرودگاهی و مدیران کل ستادی از فرودگاه آبادان طرح های تکمیل ترمینال جدید و بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه بررسی شدند .

    در این بازدید که توسط مصطفی صفایی ، معاون عملیات فرودگاهی ، میرسعید صفی نیا ، مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و محمدرضا زحمتکشان ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها انجام شد، طرح های در دست تکمیل فرودگاه مورد بررسی قرار گرفت .

    با توجه به تکمیل پروژه ترمینال دوم فرودگاه آبادان با مساحت ۷۲۰۰ مترمربع این طرح به زودی افتتاح می شود .

    با احداث ترمینال دوم و بهسازی ترمینال قدیم فرودگاه آبادان ، جداسازی پروازهای خارجی در ترمینال قدیم انجام می شود که علاوه بر افزایش کارآیی و تسهیل خدمات به مسافران امکان ارایه خدمات کارگو و پروازهای همزمان بیشتر نیز فراهم می شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بهره برداری از پروژه های فرودگاه آبادان در آینده ای نزدیک ...

    |

    از این پس اجرای هر طرح عمرانی در فرودگاه به‌منظور جلوگیری از دوباره‌کاری ، اجرای طرح‌های غیر ضرور و غیر فنی توسعه و ساخت و سازها ، براساس طرح جامع جدید انجام و این طرح به‌عنوان نقشه راه توسعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان ملاک عمل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران