در حال بارگذاری ...

یگان حفاظت ؛ تکیه‌گاه عملیات دریایی و بندری سازمان بنادر و دریانوردی

یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی موظف است با انجام سرکشی‌های دوره‌ای منظم، تمهیدات و اقدامات لازم را به منظور پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز یا خارج از مجوز در محدوده تحت صلاحیت سازمان بنادر را انجام دهد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی گفت : یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی با قدرت و اقتدار در بنادر حال انجام وظیفه است و امنیت حاکم بر بنادر کشور ؛ مناسب و مثال زدنی است .

سرهنگ جعفر اطمانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» درباره فعالیت های که توسط یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی صورت می گیرد ، اظهار داشت : با توجه به تخلیه و بارگیری بی‌وقفه و فعالیت شبانه روزی ترخیص کالا در بنادر کشور ضرورت دارد که حفاظت از اموال ، تاسیسات ، کالاها و تجهیزات با دقت انجام شود . امروز بستر همه اقدامات در سطح بنادر کشور در وجود امنیت است و توسعه و پیشرفت در سطح جامعه ، کشور و بنادر در گرو امنیت است .

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه یگان حفاظت سازمان بنادر ؛ مقتدر و حرفه‌ای وظایف خود را انجام می‌دهد ، اظهار داشت : امروز می‌توان گفت که این یگان نقطه ثقل و تکیه‌گاه محکم در حوزه ماموریت‌های دریایی و بندری سازمان است . یگان حفاظت یگانی پویا و کارآمد بوده که توانسته به خوبی از عهده ماموریت‌های خطیر و حساس خود برآید و موفق در ماموریت‌های محوله باشد .

اطمانی ادامه داد : تأمین حفاظت و برقراری نظم با ارتقاء تعالی رفتار ، آموزش بر مبنای مهارت پایه ، صیانت و سلامت کارکنان ، توسعه و تقویت توان و آمادگی عملیات یگان ، اقدامات مقابله‌ای با سرقت و هدایت منابع انسانی در سطح بنادر در راستای پیشبرد اهداف بوده است .

وی با بیان این که یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی یگانی مقتدر و پاسخگو به مردم و فعالان اقتصادی است ، گفت : یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی موظف است با انجام سرکشی‌های دوره‌ای منظم ، تمهیدات و اقدامات لازم را به منظور پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز یا خارج از مجوز در محدوده تحت صلاحیت سازمان بنادر را انجام دهد .

وی با بیان اینکه یکی از اهداف یگان حفاظ سازمان بنادر ، اطمینان‌بخشی از انطباق عملکرد با برنامه‌ها است ، تصریح کرد : با حمایت دستگاه قضایی و همکاری اداره کل سواحل و بنادر و اداره کل حقوقی سازمان بنادر ، شاهد اقدامات بسیار موثر و مثبت بوده‌ایم و همچنین حفاظت از حقوق عامه جزو وظایف ذاتی این مجموعه است .

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از کشف حدود ۲۱۹ کیلوگرم مواد مخدر طی شش ماهه سال جاری خبر داد و گفت : در مدت یاد شده ۱۰۵ لیتر مشروبات الکلی، ۵۰ فقره کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۲۵ میلیارد ریال و ۹۳ تن کالای سرقتی، کشف شده است .




مطالب مرتبط

همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

|

در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

|

مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل ، بنادر و جزایر کشور ، با حضور معاون وزیرراه شهرسازی و مدیرعامل سازمان ...

|

نظرات کاربران