در حال بارگذاری ...

تعمیر ۵ فروند شناور در تعمیرگاه دریایی بندر امام خمینی (ره)

تعمیرات زیرآبی هر شناور تقریبا هر ۳۰ ماه یک بار انجام می‌شود و در این تعمیرات اقداماتی از جمله خزه‌تراشی ، بلاستینگ و ضخامت‌سنجی بدنه صورت می‌گیرد . 

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) گفت : ۵ فروند شناور در تعمیرگاه دریایی بندر امام خمینی(ره) تعمیر شد و به چرخه عملیات بازگشتند . 

عادل دریس بیان داشت : ۵ فروند شناور از جمله سه فروند یدک‌کش ، یک فروند شناور نفربر و یک فروند قایق برابر الزامات و قوانین بین المللی دریایی در تعمیرگاه دریایی بندر امام خمینی(ره) تحت تعمیرات زیرآبی قرار گرفت و پس از انجام تعمیرات به چرخه عملیات بازگشتند .

وی با بیان اینکه تعمیرات زیرآبی شناورها طبق برنامه‌ریزی انجام شده است ، افزود : تعمیرات زیرآبی هر شناور تقریبا هر ۳۰ ماه یک بار انجام می‌شود و در این تعمیرات اقداماتی از جمله خزه‌تراشی ، بلاستینگ و ضخامت‌سنجی بدنه صورت می‌گیرد . 

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی (ره) گفت : مجتمع بندری امام خمینی(ره) در سال‌های اخیر با اتکا به توان فنی و تخصص نیروهای داخلی موفق شده علاوه بر انجام تعمیرات اساسی شناورهای ملکی خود ، خدمات متنوع تعمیراتی نیز به شناورهای سایر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال دریایی داخل کشور ارائه کند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اعلام کرد : مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی ...

|

در سال گذشته اخذ مجوز انعقاد قرارداد به ارزش ۷۰ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری با شرکت‌های بخش خصوصی به ارزش ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بندر امام خمینی(ره) انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ...

|

عملیات حفاری در محورهای اصلی و تثبیت بستر آن با مصالح از جمله اقدامات مهم در مراحل اجرایی این پروژه است .

|

نظرات کاربران