در حال بارگذاری ...

عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر بدون وقفه ادامه دارد

پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر صورت گیرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت : فعالیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر بدون هیچگونه وقفه‌ ای و به صورت شبانه روزی ادامه دارد .

محمد شکیبی نسب درباره روند عملیات تخلیه و بارگیری بنادر بوشهر ، اظهار داشت : با وجود حمله سایبری ؛ تشریفات بندری و گمرگی کالا در بخش صادرات و واردات بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال انجام است و خدمات مورد نیاز تجار و بازرگان طبق روال عادی در حال انجام است .

وی گفت : از مجموع یک میلیون ۳۵۰ هزار تن تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر ۹۰۰ هزار تن آن صادرات غیرنفتی بوده که عمده آن در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی است .

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر اظهار کرد : پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر صورت گیرد .




مطالب مرتبط

با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود .

|

استان بوشهر در راستای تحقق توسعه دریامحوز و تسهیل در سرمایه گذاری های حوزه بنادر در چند سال اخیر از استان های پیشتاز ساحلی کشور برای صدور مجوز فعالیت است .

|

تمام مراحل طرح ساماندهی به صورت غیرحضوری تعریف شده و مالکان قایق های فاید هویت می توانند پس از طی فرآیندهای تعریف شده ، مجوز قایق خود را به صورت پستی دریافت کنند .

|

بدون تردید همزمانی ابلاغ سیاست های کلی سند توسعه دریامحور با روند اجرا زیرساخت های مجتمع بندری نگین ، نویدبخش حمایت‌های ویژه از این پروژه و تحقق توسعه شتابان بندر بوشهر است .

|

در این مانور آتش نشانان با بهره گیری از امکانات و تجهیزات عملیات اطفاء حریق جامدات و مایعات و مقابله با آلودگی را با موفقیت به اجرا در آوردند .

|

نظرات کاربران