در حال بارگذاری ...

کاهش ۱۵ درصدی ترددوسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان یزد

میزان ورود وسایل نقلیه به استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۶.۴۹ درصدی مواجه بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از کاهش ۱۵.۷۱ درصدی تردد در محور‌های استان یزد در شش ماه نخست سال جاری خبر داد .

معتمدی اظهار داشت : تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۱.۵ درصدی و تردد وسایل نقلیه سبک نیز کاهش ۱۶.۴ درصدی داشته است . در مجموع میزان تردد در محور‌های سطح استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۵.۷۱ درصدی برخوردار بوده است .

معتمدی با اشاره به ورود و خروج وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از مبادی ورودی و خروجی محور‌های استان افزود : میزان ورود وسایل نقلیه به استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۶.۴۹ درصدی مواجه بوده است .

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد همچنین میزان خروج وسایل نقلیه از استان را نیز با کاهش ۱۸.۱۶ درصدی در مدت یاد شده اعلام کرد .

معتمدی اظهار داشت : علی رغم کاهش حجم تردد ، میزان متوسط سرعت وسایل نقلیه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱.۵۸ درصدی مواجه بوده است .




مطالب مرتبط

۲۴ نقطه مصوب از نقاط حادثه‌خیز استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده بود که طبق تعهد سازمان راهداری ۱۰ نقطه باید تا شهریور سال ۱۴۰۳ به صورت کامل برطرف شود که با تلاش‌های شبانه روزی راهداران آذربایجان غربی حذف ۱۲ نقطه حادثه‌خیز تاکنون محقق شده است .

|

در شهرستان فومن حدود سه هزار و ۱۷۰ میلیون ریال پروژه در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به روکش آسفالت ، تعویض سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برق ، راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین از سه دهنه پل در حال احداث شهرستان ...

|

از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است که این میزان از راه‌های روستایی در استان بی شک تأثیر بسزایی در رفع محرومیت و ارتقا سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص‌های توسعه روستایی خواهد داشت .

|

پروژه روکش آسفالت محور مرزی ریمدان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان ، بهسازی و روکش آسفالت محور نیکشهر ـ کنارک با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی است .

|

با احداث و آسفالت راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار طی ۹ ماه قبل ، ۲۰ روستا با جمعیت ۲ هزار و ۷۳۷ خانوار از راه آسفالت بهره‌مند شدند .

|

نظرات کاربران