در حال بارگذاری ...
  • اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه ایرانشهر

    هم‌اکنون به‌طور روزانه دو سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود . یکی از پروازها به سمت تهران و دیگری به سمت جیرفت است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس فرودگاه ایرانشهر از اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این فرودگاه خبر داد و تأکید کرد که از ورود افراد فاقد ماسک به داخل هواپیما جلوگیری می‌شود .

    مجید پنجه که با اشاره به تفاهم ایجاد شده بین مسئولان وزارت بهداشت در ایرانشهر با مسئولان این فرودگاه ، اظهار کرد : هر روزه مأموران وزارت بهداشت در فرودگاه حضور دارند و تمامی سالن‌ها ، سرویس‌ها و صندلی‌ها را با ابزاری که در اختیار دارند ، ضدعفونی می‌کنند . همچنین مأموران انتظامات فرودگاه ، ضمن ضدعفونی لوازم مسافران ، قبل از هر پرواز به افراد دست‌کش و ماسک اهدا می‌کنند و از ورود افراد فاقد ماسک به داخل هواپیما جلوگیری به عمل می‌آورند .

    پنجه که گفت : اکنون مدیران ترمینال‌ها بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در تمامی موارد نظارت می‌کنند و چنانچه تخطی از مقررات صورت بگیرد ، با افراد خاطی برخورد قانونی انجام می‌شود .

    رئیس فرودگاه ایرانشهر با بیان اینکه امکان حمل مواد مخدر از طریق گیت‌های این فرودگاه امکان‌پذیر نیست ، افزود : تمامی گیت‌ها مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های مخدر یاب هستند ، بنابراین امکان حمل و قاچاق مواد مخدر از طریق این فرودگاه وجود ندارد و در صورت کشف مواد ، با حاملان مواد مخدر به‌شدت برخورد می‌شود . به دلیل احتمال بالای حمل مواد مخدر از سوی برخی از مسافران ، بیش از ۹۰ درصد از افراد به همراه بارشان به‌طور دستی بازدید می‌شوند .    

    پنجه که بابیان اینکه پروازهای این فرودگاه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است ، افزود : هم‌اکنون به‌طور روزانه دو سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود . یکی از پروازها به سمت تهران و دیگری به سمت جیرفت است .

    رئیس فرودگاه ایرانشهر خاطرنشان کرد : در حال حاضر مشغول احداث ساختمان پلیس فرودگاه هستیم و خوشبختانه مشکلی در خصوص بودجه فعالیت‌های عمرانی در این فرودگاه وجود ندارد . با وجود مشکلات برآمده ناشی از شیوع کرونا ، پروازهای این فرودگاه همچنان برقرار است و تاکنون خللی در فعالیت‌های این فرودگاه به وجود نیامده است .  

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از نصب سیم خاردار با هدف تامین امنیت و افزایش ضریب ایمنی دیوار حفاظتی فرودگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به موقعیت منحصر به‌فرد فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان ، ...

    |

    نظرات کاربران