در حال بارگذاری ...
  • آمادگی ایران‌ایر در جهت بهره‌ بردن از تولیدات داخلی در حوزه هوایی

    با توجه به وجود یکسری مشکلات و همچنین با توجه به لزوم ایجاد تولید و افزایش درآمد ، قطعا با پرداخت بدهی‌ها چابک‌سازی و تغییر ساختاری در قدم بعدی خواهد بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت : ایران‌ایر آماده بهره بردن از تولیدات داخلی در حوزه هوایی است و در این زمینه علاقه‌مند به همکاری با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران هستیم .

    علیرضا برخور در خصوص برنامه‌ریزی این مجموعه برای استفاده از تولیدات داخلی قطعات هواپیما اظهار داشت :‌ در بازدیدی که همراه با وزیر راه و شهرسازی از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) انجام گرفت ، پیشرفت بسیار خوب این مجموعه را در زمینه تولید قطعات مورد نیاز هواپیما شاهد بودیم .

    وی با اشاره به اینکه این قطعات توسط هسا کاملا با استانداردهای بین‌المللی تطابق دارد ، تصریح کرد :‌ با صحبت‌هایی که با وزیر در این بازدید انجام گرفت ، مشتاق هستیم تا با هسا ارتباط بیشتری برای تولید قطعات مورد نیاز ایران ایر داشته باشیم . در این زمینه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری با شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بوده و در بحث تولید و استفاده از قطعات داخلی ایران‌ایر آماده هزینه کردن است .

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بحث چابک‌سازی در ایران‌ایر و اقدامات انجام گرفته در این زمینه ، گفت : با توجه به وجود یکسری مشکلات و همچنین با توجه به لزوم ایجاد تولید و افزایش درآمد ، قطعا با پرداخت بدهی‌ها چابک‌سازی و تغییر ساختاری در قدم بعدی خواهد بود .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    نظرات کاربران